دلبری شهردار قم شد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۱:۰۳
کد خبر: ۷۲۷۹۵
دلبری شهردار قم شد
محمد دلبری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قم به عنوان شهردار جدید قم معرفی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در قم، با اشاره به انتخاب شهردار قم گفت: شورا با تحقیق و تلاش سعی کرد تا گزینه های مختلف انتخاب شهردار را بررسی کند.

حسن بختیاری اذعان داشت: شورا بعد از 2 ماه بررسی سعی بر این داشت تا بتواند گزینه ای را انتخاب کند تا بتواند به شهر قم خدمت کند.

وی ابراز داشت: پس از استعفای شهردار قبلی، 10 گزینه در شورا مطرح شد که پس از دعوت از آنها و بررسی برنامه هایشان در نهایت شورا به محمد دلبری که در گذشته نیز سابقه مدیریت در قم را داشته است، رای مثبت داد.

بختیاری گفت: دلیل انتخاب دلبری به عنوان شهردار، آشنایی وی با مشکلات شهر قم، دید باز وی، عملکرد موفق در رده های خدماتی، آگاهی از شهرسازی، شناخت شهرداری و بومی بودن و... است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: امیدواریم که شهردار جدید قم بتواند بهترین خدمات را به مردم ارائه داده و در عمران و آبادانی قم بکوشد.

محمد دلبری در گذشته به عنوان رییس بنیاد تعاون بسیج كشور، معاون اقتصادی بنیاد تعاون بسیج كشور، معاون پشتیبانی و منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر، معاون اعتبارات موسسه مالی و اعتباری مهر، مدیركل موسسه مالی و اعتباری استان قم، مشاور اقتصادی سرمایه گذاری شهرداری قم، مشاور سرمایه گذاری شهرداری منطقه یك تهران و عضو كارگروه بانكداری اسلامی وزارت اقتصاد و دارایی فعالیت کرده است.

وی هم اکنون عضو هیات مدیره موسسه مالی واعتباری صالحین كشور است.

شایان ذکر است، حکم محمد دلبری پس از تاییدیه وزارت کشور و استانداری به وی اعطا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز