استاندار قم

خروش ملت در روز قدس ارکان ظلم را به لرزه در می‌آورد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۰۳
خروش ملت در روز قدس ارکان ظلم را به لرزه در می‌آورد
استاندار قم با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و عنوان داشت: خروش ملت در روز قدس ارکان ظلم را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، متن این بیانیه به این شرح است:

روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و تجلی شكوه و عظمت امت اسلام است. روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است. روز ستیز همیشگی انسان های حقیقت خواه و عدالت طلب بر علیه تجاوز و اشغالگری است. روزی است كه خروش فریاد های آزادی خواهی و ظلم ستیزی مسلمانان عالم، لرزه بر اندام مستكبران و امپریالیسم غارتگر انداخته و حقارت و زبونی رژیم سفاك صهیونیسم و حامیان خوارش را در مقابل كوه استوار اقتدار، غیرت و آزادگی مسلمانان نمایان می سازد.

روز قدس میراث ماندگار معمار كبیر انقلاب اسلامی است كه با گذشت سال ها، همچنان زنده و پویا، بارقه های امید و غلبه بر دشمن را بر دل های مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین تابانده و عزم و اراده آنان و میلیون ها انسان آزاده و مبارز در كره خاكی را برای مقابله با توطئه های شوم اسرائیل غاصب ، آمریكای جهانخوار و دول غرب و شرق مصمم و استوارتر می سازد.

روز قدس روزی است كه از سیل خروشان امت مسلمان ، اركان ظلم و ستم به لرزه می افتد. روز قدس امسال را در حالی برگزار می نماییم كه رژیم غاصب صهیونیسم موج جدیدی از حملات گسترده هوایی و موشكی را بر سرزمین های اشغالی تدارك دیده و جمع زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع به ویژه كودكان و نوجوانان شهر غزه را به شهادت رسانده است. از طرفی با شعله ور شدن آتش بیداری مسلمانان در منطقه و زوال و سرنگونی حاكمان فاسد و مستبد، روز به روز عرصه بر مستكبران جهان تنگ تر شده و تحقق وعده نصرت و پیروزی صالحان و هدایت یافتگان را بشارت می دهد.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران مؤمن و متقی، از عموم مردم مومن، پارسا، انقلابی و ولایت مدار استان مقدس قم دعوت می شود همگام با امت خداجوی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان، حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی با شكوه روز جهانی قدس داشته و خوابهای‌ آشفتة‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسی‌ وحشتناك‌ تبدیل‌ كرده‌ و رعب‌ و وحشت‌ را بر اردوی‌ متجاوزین‌ مستولی‌ كنند.

بی تردید این حضور پرشور و دشمن شكن، پاسخ قاطعانه‌ای به تمامی شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموكراسی و حقوق بشر بوده و نشان خواهد داد كه آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز هرگز فراموش نخواهند شد.

ان شاءالله به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین و برپایی نماز جمعه در این مكان مقدس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز