در اولین روز هفته دولت

۳۷ پروژه مخابراتی در قم افتتاح شد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۸:۲۱
کد خبر: ۷۲۸۱۱
۳۷ پروژه مخابراتی در قم افتتاح شد
همزمان با نخستین روز از هفته دولت 37 پروژه مخابراتی در استان قم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در مراسم افتتاح 37 طرح و پروژه مخابراتی همزمان با نخستین روز هفته دولت، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به توسعه و پیشرفت استان قم در سال‌های اخیر و تسریع در اجرای پروژه‌های عظیم در بخش‌های مختلف اشاره كرد و گفت: مخابرات قم از جمله بخش‌هایی است كه همپای توسعه و پیشرفت استان گام‌های خوبی در توسعه خدمات مخابراتی و زیر ساخت های لازم برداشته است.

وی اهتمام جدی به افزایش خدمات مخابرات قم و ایجاد رضایتمندی از سطح خدمات را یادآور شد و با تاكید بر ضرورت سنجش و ارزیابی رضایتمندی مردم نسبت به سطح خدمات ارائه شده، خاطرنشان كرد: كسب رضایتمندی مردم در كنار رشد و توسعه در ارائه خدمات در مخابرات باید مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با اشاره به بسترها و زیرساخت‌های مخابراتی موجود در استان قم، ضرورت بهره‌گیری از آنها در راستای تبدیل قم به نخستین استان الكترونیك كشور را یادآور شد و افزود: ارائه خدمات مخابراتی و فناوری اطلاعات در قم متناسب با زیرساخت‌ها و بسترهای موجود در آن نیست و باید گستره خدمات این بخش افزایش پیدا كند.

وی ادامه داد: با بهره گیری مناسب از زیرساخت‌های موجود در استان و ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم، علاوه بر افزایش رضایتمندی‌ شهروندان، شاهد پیشرفت چشم‌گیر استان در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم بود.

استاندار قم همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت تسریع در رفع مشكلات راه‌اندازی مترواترنت در این استان، بیان داشت: با بهره‌برداری از این سیستم، تمام خدمات تحت پوشش آن باید در اختیار مردم قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز