آیت‌الله صافی گلپایگانی ارتحال آیت‌الله دشتی را تسلیت گفت

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۹:۵۱
کد خبر: ۷۷۳۰۵
آیت‌الله صافی گلپایگانی ارتحال آیت‌الله دشتی را تسلیت گفت
یکی از مراجع تقلید قم با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله میرزا احمد دشتی را تسلیت گفت و این مصیبت را ثلمه‌ ای جبران‌ناپذیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر فقیه عالی مقام حضرت آیت‌الله آقای حاج میرزا احمد دشتی نجفی ثلمه‌ای جبران ناپذیر است.

آن شخصیت بزرگ روحانی، علاوه بر سوابق دینی و بلند علمی و حضور بارز در حوزه علمیه نجف اشرف و قم مقدسه و تدریس و تربیت طلاب و فضلای محترم، دارای مکارم اخلاق و صفات عالی زهد و پرهیزکاری و دوری از ظواهر دنیا بودند و در قم مدرسه‌ بزرگی به نام نامی و اسم گرامی حضرت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تأسیس نموده و در آن صدها نفر از شاگردان مکتب حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در آن به تدریس و تعلیم و تعلّم اشتغال دارند.

حقیقتاً آن فقید سعید، خدمتگزاری مخلص در آستان مقدس مولای خود حضرت صاحب الامر ارواح العالمین له الفداء بود و اخلاق حمیده و روش زندگی ایشان برای طلاب و حوزه‌های علمیه الگویی بزرگ خواهد بود.

اینجانب با تأثر و تأسف، این مصیبت را به حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و اهالی مؤمن و متعهد استان بوشهر و به خصوص به بیت شریف و آقازادگان مکرم و دامادهای محترم تسلیت عرض نموده و برای آن عالم بزرگوار ترفیع درجه و رضوان الهی را مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز