آیت الله نوری همدانی:

موج اسلام خواهی در منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۵:۳۳
کد خبر: ۷۷۴۳۴
موج اسلام خواهی در منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است
یکی از مراجع عظام تقلید قم گفت: مردم با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانستند در برابر حکومت ها ایستادگی کرده و دیکتاتورهای منطقه را نابود کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار با نمایندگان عضو فراکسیون بیداری اسلامی مجلس به حرکت و قیام مردم اشاره کرد و گفت: این بیداری ایجاد شده برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: امروز در جهان بیداری اسلامی یک موضوع مهم تلقی می شود و وظیفه ما است که در برابر تهدیدات و آسیب های آن ایستادگی کنیم.

این مرجع تقلید ابراز داشت: موج بیداری اسلامی برگرفته از سه اصل مردمی بودن، اسلام خواهی و ضد استکباری بودن است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله نوری همدانی افزود: توطئه ها در این بیداری بسیار است و باید هوشیار باشیم تا دشمنان از ترفندهای خود استفاده نکنند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانستند در برابر حکومت ها ایستادگی کرده و دیکتاتورهای منطقه را نابود کنند.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود تا انقلاب مردم مصادره نشود و به گفته های دشمن و لبخندهای او دل خوش نکنید.

آیت الله نوری همدانی افزود: باید در راستای موج بیداری اسلامی حرکت کرد و نباید ساکت باشیم که فردی از ترکیه بیاید و به ملت های منطقه بگوید شما حکومت لائیک تشکیل دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز