توسط شركت آب و فاضلاب روستایی قم انجام گرفت؛

افتتاح فاز نخست مجتمع آب‌رسانی سلفچگان

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۸:۱۶
کد خبر: ۸۴۸۱۸
افتتاح فاز نخست مجتمع آب‌رسانی سلفچگان
فاز نخست مجتمع آب‌رسانی سلفچگان به همت شركت آب و فاضلاب روستایی استان قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روابط عمومی شركت آب و فاضلاب روستایی استان قم اعلام كرد فاز نخست مجتمع آب‌رسانی سلفچگان به بهره‌برداری رسید.

این طرح كه مشخصات آن در غرفه شركت آب و فاضلاب روستایی استان قم در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفته است با هدف تامین كسری آب شرب و بهداشتی مناسب و مطمئن برای منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و روستاهای مجاور صورت گرفته است.

این مجتمع دارای یك واحد مخزن دو هزار و 500 و دو مخزن 500 مترمكعبی است و ساختمان‌های جانبی آن شامل ایستگاه پمپاژ، ساختمان پست برق و دیزل ژنراتور است ضمن اینكه هر سه مخزن دارای قابلیت افزایش تا دو برابر حجم كنونی خود نیز هستند.

طول خط انتقال این طرح از سه‌راهی نیزار تا مخزن منطقه ویژه اقتصادی به طول 22 كیلومتر و با قطر 400 تا 500 میلیمتر است و تعداد حوضچه‌های شامل سه روستای مجید‌آباد، حصار سرخ و خرم‌آباد نیزار و نیز منطقه سلفچگان است.

مجتمع آب‌رسانی سلفچگان موجب توزیع پایدار آب در روستاها و كاهش آمار حوادث و اتفاقات در شبكه توزیع آب این مناطق شده و عمر مفید تاسیسات را نیز افزایش می‌دهد ضمن اینكه جذب نیرو در مناطق مذكور هم رونق خواهد یافت.

بازدیدكنندگان از نمایشگاه سالنمای خدمت ضمن آشنایی با مشخصات فنی پروژه، می‌توانند ضمن صحبت با كارشناسان و استفاده از بروشورهای تبلیغاتی این طرح با ظرفیت‌های توسعه آینده مجتمع آب‌رسانی سلفچگان نیز آشنا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز