در آستانه ۹ دی؛

طلاب و روحانیان در مدرسه فیضیه تجمع می‌کنند

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۷:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۸۹
طلاب و روحانیان در مدرسه فیضیه تجمع می‌کنند
به منظور گرامیداشت 9 دی همایش بزرگ حوزویان با عنوان «تجمع عاشورایی بصیرت و میثاق با ولایت» روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی آورده‌اند: بار دیگر یوم الله 9 دی ماه فرا رسید و خاطره این روز غرورآفرین و حماسه‌ساز دل‌های دوستداران اسلام و انقلاب را فرا گرفت. این روز بزرگ که به روز بصیرت نامگذاری شده یکی از روزهای مهم و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت ایران به حضرت سیدالشهدا(ع) و قیام عاشورا و تجدید میثاق با امام و شهدا و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و تجلی‌گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر ما حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

حضور کم نظیر مردم در این روز به همه یاوه‌گویان غرب و شرق و نیز فتنه‌گران داخلی نشان داد که عهد این ملت با حسین‌‌بن‌علی (ع) و عاشورا، امام و رهبری معظم، شهیدان والا مقام انقلاب و ارزش‌های دینی ناگسستنی است.

9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی‌فقیه زمان‌اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.

اکنون در آستانه روز نهم دی و به منظور گرامی‌داشت این روز بصیرت آفرین، همایش بزرگ حوزویان با عنوان «تجمع عاشورایی بصیرت و میثاق با ولایت» روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از همه علما، فضلا، استادان و طلاب دعوت کرده تا ضمن شرکت در این مراسم، یاد و خاطره این روز بزرگ را گرامی‌بدارند و بر شکوه آن بیفزایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز