شهردار قم:

نمایشگاه دائمی شهر قم احداث می شود

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۴:۱۲
کد خبر: ۹۴۲۶۸
نمایشگاه دائمی شهر قم احداث می شود
شهردار قم، از احداث نمایشگاه دائمی در خور شأن شهر و مردم شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد  دلبری، شهردار قم، در حاشیه بازدید از  نمایشگاه رسانه های دیجیتال با مثبت ارزیابی کردن استقبال مردم از نمایشگاه تصریح کرد: الحمدلله مشخص است استقبال عمومی از سوی شهروندان خوب است و جای شکرگزاری و تشکر از مردم عزیز و دست اندرکاران برپایی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه توسعه پیدا کند و با فاصله کمتری برگزار شود که شاهد اثرات تاثیر گذار آن باشیم.

شهردار قم، از ایجاد نمایشگاه های دائمی در شهر قم خبر داد و اظهار داشت: جلساتی با استاندار داشتیم و پیشنهاداتی برای  ایجاد یک نمایشگاه در شأن شهر قم داشتیم که حتی یک نمایشگاه دائمی در شهر قم احداث کنیم.

دلبری، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری زمینه ایجاد نمایشگاه دائمی فرش را در قم داریم، ما اعلام آمادگی می کنیم اتحادیه های مربوطه نیز با ما در این زمینه همکاری کنند.

وی با تاکید بر تاثیرات برگزاری نمایشگاه ها در معرفی توانمندی های قم خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه ها برای معرفی توانمندی های قم و شهروندان قم به افراد خارج از استان می تواند موثر باشد و این یکی از زمینه های ورود سرمایه گذار به شهر قم است.

شهردار قم، تاکید کرد: این خواسته باید خواسته مجموع مدیران استانی باشد تا این مطالبه به تحقق برسد.

دلبری، در ادامه یکی از رویکرهای مدیریتی شهری در قم را اجرایی شدن شهر الکترونیکی دانست و ابراز داشت: یکی از اهداف شهرداری قم در سال 91 تحقق شهر الکترونیکی است، نرم افزارهایی هم در نمایشگاه وجود داشت، نرم افزارهای مالی و اتوماسیون اداری و ... و مسابقاتی که شهرداری برگزار می کند می تواند در این زمینه کاربرد داشته باشد که کارشناسان شهرداری نیز از نرم افزارهای موجود و قابل استفاده در این نمایشگاه در این مسیر استفاده می کنند.

شهردار قم، در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های شهرداری در دهه فجر اشاره و عنوان کرد: مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی چند پروژه شهری در دهه فجر انجام می شود.

دلبری، در پایان گفت: بودجه سال 91 شهر قم نیز امروز رسما تقدیم شورا شد تا برای سال 91 برنامه ریزی خوبی انجام بدهیم تا شاهد رشد و آبادانی شهر قم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز