بازدید استاندار قم از روند اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح میدان۷۲ تن

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۶:۳۶
کد خبر: ۹۴۲۹۰
بازدید استاندار قم از روند اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح میدان۷۲ تن
استاندار قم به همراه معاون عمرانی و مدیركل راه و شهرسازی استان، از روند اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح میدان 72 تن بازدید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور ابتدا با حضور در محل كارگاه ضمن استماع گزارش ارائه شده از سوی مجری و مشاور طرح، نقشه های فنی و طراحی های در نظر گرفته شده برای معماری ابنیه ها و سازه های پروژه را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم برای چگونگی اجرا و انتخاب طرح های مناسب را صادر كرد.

وی در این بخش توجه به كیفیت و زیبایی معماری پروژه را ضروری دانست و تصریح كرد: طراحی های پروژه از جمله دیواره های داخلی زیر گذر ها و روگذرهای طرح باید متناسب با  هویت و معماری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور با اشاره به حجم بالای خودروهای عبوری از این مسیر و نقش محوری این تقاطع در ساماندهی ترافیك برون شهری به ویژه در ایام پیك سفرها خاطر نشان كرد: برای رفاه حال مسافران و تسهیل تردد خودروها باید بخش هایی از پروژه تا پایان سال آماده بهره برداری بشود.

استاندار قم با تاكید بر لزوم سرعت دادن به روند اجرای طرح گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید با جدیت پیگیری و در موعد مقرر تكمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

لازم به یاد آوری است عملیات اجرایی ساخت پروژه مهم تقاطع غیر هم سطح میدان 72 تن با هدف ساماندهی و حل معضل ترافیك این مسیر از تیر ماه 90 آغاز گردیده و قرار است طی یكسال عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز