فرمانده انتظامی کردستان:

امسال وقوع جرایم در کردستان کاهش یافته است

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۲۲۷
امسال وقوع جرایم در کردستان کاهش یافته است
فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات نسبت به وقوع در این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محسن حسن‌خانی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی و مرزبانی کردستان که با حضور فرمانده ناجا در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کاهش وقوع جرایم به خاطر اقدامات پیشگیرانه پلیس‌های تخصصی انتظامی استان در ماموریت‌های خویش حاصل شده است.

وی برنامه‌ریزی برای انتظام‌بخشی به محورهای مواصلاتی استان با اجرای طرح‌های ترافیکی را یکی از برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان ذکر کرد و کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای را ناشی از این موضوع خواند.

حسن‌خانی افزود: اقدامات نیروی انتظامی در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی است و این نیرو در کردستان علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خویش، تسهیل کننده مسیر برای تحقق اهداف نظام در سایر دستگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: تعامل سازنده با شورای تامین استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیار بالای بسیج در راستای اهداف مشترک و نیز تعامل به نهادهای دولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد، ائمه جمعه و مردم برای ارتقای ضریب امنیتی استان از رویکردهای نیروی انتظامی در کردستان است.

وی برخورد بدون اغماض با کارکنان متخلف، بازسازی پروژه‌های اولویت‌دار، نوسازی و ساماندهی اغلب کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان، توجه جدی به بحث مبارزه با قاچاق کالا با توجه به نام‌گذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی را از دیگر برنامه‌های انتظامی در کردستان برشمرد.

فرمانده مرزبانی کردستان هم در این مراسم گفت: مرزبانی از تمامی امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در راستای ارتقای سطح امنیت مرزهای استان استفاده می‌کند.

عزت‌الله رشیدیان افزود: عدم تردد خودروی قاچاق در مرز، روی آوردن مردم به کشاورزی و باغداری، کاهش قدرت ریسک‌پذیری در قاچاقچیان، کاهش تردد فردی غیرمجاز و کنترل کامل مرز را از دستاوردهای اقدامات فرماندهی مرزبانی عنوان کرد.

وی با یادآوری این‌که تردد کولبران در گذشته به صورت شبانه‌روزی بود، افزود: اکنون علاوه بر کاهش تعداد کولبران فعالیت آنها به شب و در موارد اندکی محدود شده است که در آینده نزدیک این مهم به صفر می‌رسد.
 
رشیدیان در پایان با اشاره به برنامه‌های آموزشی و تقویتی نیروها و اجرای برنامه‌های تقویتی، از کاهش 64 درصدی تخلفات در سطح نیروها در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز