نخستین دوره رقابت‌های بین المللی کوهستان جام آبیدر؛

ترافیک تهران قهرمان ماده دانهیل شد

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۲۷۳
ترافیک تهران قهرمان ماده دانهیل شد
نخستین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری بین المللی کوهستان جام آبیدر، با کسب مقام قهرمانی توسط حسین زنجانیان از تیم ترافیک تهران در ماده دانهیل پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ نخستین دوره از مسابقات دوچرخه سواری بین المللی کوهستان جام "آبیدر"پنج شنبه ششم مهرماه به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان کردستان و در شهرستان سنندج در ماده دانهیل به اتمام رسید.
 
در دومین روز از این رقابت‌ها، 38 رکابزن در ماده دانهیل در پارک آبیدر شهرستان سنندج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛ حسین زنجانیان از تیم ترافیک تهران به مقام قهرمانی دست یافت، آندره جازبیک از تیم باشگاهی "زابژک" اسلووانی دوم شد و طاها قابلی از تیم ترافیک تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در نخستین روز از این رقابت‌ها، 42 رکابزن در ماده کراس کانتری و به مسافت 28 کیلومتر ( هفت دور 4 کیلومتری) در پارک آبیدر شهرستان سنندج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛ پرویز مردانی از تیم ترافیک تهران به مقام قهرمانی دست یافت، فرزاد خدایاری از هیات دوچرخه سواری سنندج دوم شد و یوسف سیف زاده از هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی بر سکوی سوم ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها؛ (فرهاد عصفوری، قدرت داودی، محمد عسگری، علیرضا مکوندی، ایرج امیرآخوری، مجتبی رحمانی، کامبیز عاشوری، فرهاد خزدوزی، فرهاد یاوریان، مسعود باطنی، جاوید مطلبی، بهرام علی قنبری، مهدی باطنی، محسن سلگی، سهراب درویشی، کوروش دوست، مصطفی امینی، حمید عطاالهی و اردشیر شمشکی) به عنوان داور حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز