با پایان مسابقات کراس کانتری در سنندج

ورزشکاران ایران عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری را کسب کردند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۲۷۴
ورزشکاران ایران عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری را کسب کردند
مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان استان کردستان در رشته کراس کانتری با قهرمانی ورزشکاران ایرانی در سنندج پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، رییس هیات دوچرخه سواری استان کردستان در مراسم اهدای مدال نفرات برتر رشته کرانس کانتری اظهار کرد: استان کردستان نخستین میزبانی مسابقات بین‌المللی در رشته کرانس کانتری و به‌ویژه دانهیل در آسیا بوده و این دوره از مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به ثبت رسیده است.

بهروز باوفا افزود: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری کوهستان با حضور بیش از 68 ورزشکار از شش تیم داخلی و سه تیم خارجی در دو رشته کرانس کانتری و دانهیل در دامنه کوه آبیدر سنندج در حال برگزاری است.
 
وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز از این رقابت‌ها 45 رکابزن در ماده کراس کانتری از تیم‌های ملی لبنان، تیم منتخب گرجستان، اسلوونی، دو تیم منتخب از کشورمان، تیم‌های استان‌های قزوین، فارس، دو تیم از کردستان و تیم باشگاهی ترافیک تهران مسافت 4 هزار و 200 متر پیست کراس کانتری را رکاب زدند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان کردستان تصریح کرد: در پایان رقابت‌های رشته کراس کانتری پرویز مردانی از تیم ترافیک تهران، فرزاد خدایاری از تیم کردستان الف، یوسف سیف‌زاده از قزوین، شاهین همیی‌اقدم از قزوین، ناصر پورهاشم از قزوین و فراز شکری از تیم ترافیک تهران عناوین اول تا ششم این رشته را به خود اختصاص دادند.
 
باوفا اظهار داشت: در رشته دانهیل نیز که برای نخستین بار در سطح آسیا برگزار می‌شود، ورزشکارانی از تیم‌های ترافیک تهران، همدان، کردستان الف و ب، قزوین، اصفهان و سیستان و بلوچستان و تیم‌های خارجی از کشورهای لبنان، اسلوونی و گرجستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ثبت مسابقات بین‌المللی دوچرخه سواری کوهستان استان کردستان در تقویم جهانی شاهد برگزاری هرچه منسجم‌تر و باشکوه‌تر این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور تیم‌های بیشتری از داخل و خارج از کشور باشیم.

مهران تیشه‌گران مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مراسم از آمادگی کامل استان کردستان برای میزبانی مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی علاوه بر بعد قهرمانی زمینه‌ساز ارتباط و تعامل هرچه بیشتر فرهنگ‌های مختلف خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز