حمدالله کریمی جوانترین فرماندار کنونی کردستان نام گرفت

۱۳۹۱/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۲۶۱
حمدالله کریمی جوانترین فرماندار کنونی کردستان نام گرفت
حمدالله کریمی معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان کردستان، صبح روز پنجشنبه 16/09/91 طی مراسمی معارفه گردید و به عنوان فرماندار شهرستان بیجار منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حمدالله کریمی معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان کردستان، صبح روز پنجشنبه 16/09/91 طی مراسمی معارفه گردید و به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیجار گروس منصوب شد.
 
گفتنی است در این مراسم امام جمعه شهرستان حاج آقای مرادی و سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار یاسوکند و بابارشانی در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمشیدی فرماندار سابق شهرستان مطالبی را ایراد کردند.
 
همچنین حسن زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، ضمن بیان مطالبی در مورد پیشرفت‌های کنونی کشورمان در حوزه‌های مختلف بین المللی با اشاره به کارنامه کریمی افزودند: کریمی جوانی خوش فکر وپرتلاش است به طوری که در زمان حضور در بخشداری کرانی شهرستان بیجار موفق‌ترین بخشدار استان کردستان نام گرفت و به همین سبب در جایگاهی بالاتر و به عنوان معاون فرماندار شهرستان دهگلان مشغول به خدمت شدند که در آنجا نیز کارنامه‌ای مناسب از خود به جای گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان را جوانان شکل می‌دهند و رسیدگی به امور آنان حساسیت‌های خاص خود را دارد، کریمی را بهترین گزینه برای رسیدگی به این امور دانسته و شکل دادن معاونت نوپای فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان را به وی سپردند.
 
معاون سیاسی امنیتی کردستان ضمن بیان شاخص‌هایی برای فرمانداری یک شهرستان گفت: در این برهه حضور این مدیر موفق به عنوان فرماندار شهرستان بیجار را یک گزینه مناسب دانسته و برای وی آرزوی موفقیت کردند، سپس مراسم تودیع ومعارفه انجام گردید وجوان‌ترین فرماندار کردستان که یادگار شهید نبی کریمی از شهدای گرانقدر شهرستان بیجار در پشت تریبون حاضر شده و با بیان مطالبی در ارتباط با تبعیت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا خود را یکی از کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و از سایر مسوولان نیز خواستند تا در کنار یکدیگر زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی درخدمت به مردم و رفع مشکلات آنان کوشا باشند.
 
همچنین وی افزود که متاسفانه بزرگترین مشکل شهرستان مهاجرت به نقاط دور دست جوانان برای دستیابی به کار مناسب است که در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به شهرستان بیجار در اردیبهشت 88 مورد توجه معظم له نیز قرار گرفت ایشان حل چنین معضلاتی را وظیفه مسوولان دانسته ونه مردم، در پایان نیز برخی از مردم و مسوولان حاضر در جلسه با تبریک به ایشان برای موفقیت وی در این کرسی خدمتگزاری آرزوی توفیق کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز