فرماندار سنندج:

شورای فرهنگی در روستاهای سنندج تشکیل شود

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۰:۴۷
کد خبر: ۱۶۹۵۳۴
میرزایی اصل گفت: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و شورای فرهنگی در روستاهای سطح شهرستان سنندج با توجه به جمعیت جوان و فعالیت‌های سمن‌ها در حوزه‌های مختلف ضروری است.

به گزارش خبرنگار برنا، ولی الله میرزایی ‌اصل در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سنندج اظهار کرد: استفاده از ظرفیت جوانان با استفاده از سازمان های مردم نهاد امکان پذیر است.
 
وی با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج سازمان های مردم نهاد در بین جوانان افزود: طبق بخش‌ نامه باید در هر بخش شهرستان سنندج یک روستا با جمعیت بیش از 500 نفر برای تشکیل شورای فرهنگی انتخاب شود.

فرماندار سنندج بیان کرد: یکی از راهبرد های موثر در توسعه همه جانبه و پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌ های مردمی به ویژه روستایان است.

میرزایی اصل با اشاره به این مطلب که مهم ‌ترین راه تحقق اهدف تشکیل سازمان ‌های مردم نهاد است، یادآور شد: سمن های مردم نهاد بر اساس نیاز و توانایی گروه‌ های مختلف ساکن روستا، در موضوعات متنوع و ضروری محیط بومی و محلی به منظور اجرای برنامه‌ های توسعه‌ای روستاها ایجاد می ‌شود.

وی توجه ویژه به ورزش جوانان در روستاها را ضروری دانست و ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج باید از لحاظ نیرو تقویت شود تا بتوانیم در راستای توسعه و رشد ورزش در بین روستائیان گام ‌های موثری برداریم.

فرماندار سنندج گفت: انسان ‌ها به ویژه جوانان سرمایه جامعه هستند که باید برای رشد و توسعه جامعه از توانایی های آنها به صورت بهینه استفاده شود.

میرزایی اصل اظهار کرد: باید برای رسیدن به خود باوری و تعالی فکری در جوانان برنامه ‌ریزی نظامند انجام شود تا ابعاد و نتایج ارزشمند ثمره آن باشد.

وی افزود: مستند سازی آفت کار است در حالی که باید با لحاظ وجود ظرفیتی که وجود دارد تعریف خاص و منسجمی در چارچوب شورای فرهنگی در سطح روستاها برای رفع آسیب‌ها لازم است ارایه شود.

فرماندار سنندج بیان کرد: نشاط از مشخصات جامعه سالم است و تقویت جوانان با بهره‌ بردن از ظرفیت‌ ها و امکانات در رسیدن به این نشاط الزامی است چرا که جوانان بدنه اصلی جامعه هستند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز