فرماندار قروه تاکید کرد

دستیابی به اهداف اداره کل ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت‌های موجود

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۷۳۳۵۳
دستیابی به اهداف اداره کل ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت‌های موجود
شیخی زاده گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌تواند در توسعه ورزش و پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از سنندج، محمد رسول شیخی زاده شامگاه سه شنبه در نشست تجلیل از هیات فوتبال این شهرستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌تواند در توسعه ورزش و پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان موثر باشد.

وی با اشاره به این مطلب که توجه به امر ورزش بیکاری و معضلات اجتماعی را به حداقل می رساند، افزود: فرهنگ سازی برای حضور جوانان در رشته های مختلف ورزشی باعث رشد جامعه پذیری و کمک به آن می شود.

فرماندار قروه بیان کرد: خانواده ها برای دوری از معضلات اجتماعی از قبیل اعتیاد، باید به امر ورزش توجه کنند و مسوولان نیز باید زمینه حضور جوانان را در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی فراهم کنند.

شیخی زاده یادآور شد: راه اندازی مجمع خیرین ورزشی ضروری است و تنها با مجمع خیرین نمی توان به بحث ورزش توجه کرد. باید به فکر جذب سرمایه گذار در شهرستان شد و این امر مهم تنها بر عهده فرماندار و برخی از مسوولان نیست.

وی ادامه داد: جوانان و ورزشکاران می توانند با جذب سرمایه گذار، نقش مهمی را ایفا کنند و شهرستان هرگونه آمادگی برای جذب سرمایه گذار را دارد.

فرماندار قروه گفت: خوشبختانه ورزشکاران این شهرستان در تمامی رشته های ورزشی خوش درخشیدند. اما انتظار می‌رود عموم مردم نسبت به ورزش های همگانی با توجه به تاثیرات مستقیمی که بر سلامت دارد نگاه ویژه ای داشته باشند.

شیخی زاده افزود: جوانان، نوجوانان و ورزشکاران باید برای موفقیت و سربلندی، توسعه و پیشرفت کشور نقش مفیدی داشته باشند و در رعایت اخلاق، رفتار و کردار خود نمونه و الگوی موفق و سالم برای سایر جوانان جامعه باشند.

ریئس هیات فوتبال شهرستان قروه نیز در این نشست با اشاره به فعالیت دو مدرسه فوتبال در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به فعالیت این مدارس، هم اکنون شهرستان قروه دارای چهار تیم فوتبال کشوری است.

مولود خالدیان با اشاره به این مطلب که در حال حاضز هزار و 500 فوتبالیست در این شهرستان سازماندهی شده اند، بیان کرد: خوشبختانه دو تیم شهرداری و ماهان قروه در مقطع باشگاهی در سطح استان فعالیت دارند.

وی یادآرور شد: انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب زمینه درخشش ورزشکاران استان کردستان به ویژه شهرستان قروه در عرصه های مختلف ملی و بین المللی فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز