با برگزاری مجمع عمومی انتخابات؛

بابک گل‌ محمدی رییس هیات اسکواش کردستان شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۳:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۹۰۹
بابک گل‌ محمدی رییس هیات اسکواش کردستان شد
با برگزاری مجمع عمومی انتخابات و با حضور دبیر فدراسیون، بابک گل محمدی به عنوان رییس هیات اسکواش استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از سنندج، ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان کردستان "بابک گل محمدی" با کسب هشت رای از مجموع 13 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان برای چهار سال آینده انتخاب شد. این انتخابات در حالی برگزار شد که "محمد ملکی" و"بابک گل محمدی" دو نامزد این مجمع بودند که محمد ملکی از مجموع آرا پنج رای را به خود اختصاص داد و از اکتساب پست ریاست هئیت اسکواش حذف شد.

رئیس جدید هیئت اسکواش استان کردستان در جریان برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: اولویت کاری هئیت اسکواش استان انتخاب هیئت رئیسه قوی برای تصمیم‌گیری‌های قدرتمندانه تر است.
 
بابک گل ‌محمدی اظهار کرد: همکاری با دانشگاه ها و مدارس و آموزش و پرورش به منظور افزایش تعداد بازیکنان در این رشته ورزشی از دیگر اولویت ‌های کاری هئیت در این چهار سال پیش رو است.
 
وی افزود: توجه به ورزش قهرمانی، ایجاد کمیته‌ های مربیان و داوران با استفاده از افراد با تجربه در این رشته، اجرای طرح استعدا یابی سالانه در شهرستان های مستعد، توجه به ورزشکاران رقابتی و تسهیل و بهبود شرایط تمرین آنها، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و کمک به راه اندازی انجمن اسکواش در دانشگاه ها و آموزش و پرورش استان و تقویت آن از دیگر برنامه های هئیت اسکواشت است.

رئیس جدید هیئت اسکواش استان کردستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت و دانش تنها داور آسیایی استان به منظور ارتقای سطح این رشته ورزشی ضروری است.

گل ‌محمدی رایزنی با فدراسیون اسکواش و اداره‌ کل ورزش و جوانان استان را به منظور جذب منابع از دیگر اولویت‌های کاری هئیت در چهار سال آینده عنوان کرد و گفت: این امر تأثیر فراوانی در ارتقای ورزش اسکواش کردستان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز