در استان کردستان

دومین جلسه ستاد استانی نخستین جشنواره عکس تعاون برگزار شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۶۷۹
دومین جلسه ستاد استانی نخستین جشنواره عکس تعاون برگزار شد
دومین جلسه ستاد استانی نخستین جشنواره ملی عکس تعاون با حضور دبیر جشنواره کشوری عکس تعاون، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و مدیرکل تعاون استان کردستان برگزار شد.
 

به گزارش خبرگزرای برنا از سنندج، برای برنامه ریزی زمانی دقیق تر دومین جلسه ستاد استانی نخستین جشنواره ملی عکس تعاون با حضور دبیر جشنواره کشوری عکس تعاون، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و مدیرکل تعاون استان کردستان برگزار شد.

روابط عمومی اداره کل تعاونی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا گفت: در این جلسه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر و ایجاد فضایی مهیا برای خلق آثار با کیفیت اندیشیده شد که این جشنواره در سال آینده به دو صورت کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

ورمزیار با اشاره به فصل زمستان و سرمای منطقه، کاهش سوژه فعالیت های تعاون را که یکی از موضوعات مهم این جشنواره دانست، که برای بهره مندی هنرمندان عکاس در فصل بهار و پتانسیل فوق العاده جذاب این فصل برای عکاسی، مهلت این جشنواره به مدت یک ماه و تا پایان فروردین 1390 تمدید شد.

وی در ادامه افزود: موضوعات اصلی شرکت در جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتور شرکت کنندگان تفکیک شده و تعاون از نگاه کلی (بخش آزاد)، تعاون در جامعه، زندگی فردی و اجتماعی، تعاون و اقتصاد و صنعت، تعاون، زنان و جوانان از مضمون های جشنواره هستند که علاقه مندان با انتخاب هر یک از موضوعات فوق می توانند به خلق آثاری در این زمینه ها بپردازند.

وی در پایان از علاقه مندان خواست به اداره کل تعاون استان کردستان یا ادارات تعاون شهرستان خود مراجعه کنند یا با بازدید از سایت رسمی جشنواره به نشانی www.cpf1.ir  اطلاعات لازم درباره شرایط و مقررات خاص ارسال آثار را کسب کنند.

گفتنی است این جشنواره در 13 شهریور 1390 و در روز ملی تعاون برگزیدگان خود را خواهد شناخت و به هر یک از آثار راه یافته به بخش نهایی مبلغ 800هزار ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز