در هفته سوم لیگ دسته اول والیبال کشور صورت گرفت؛

سومین باخت متوالی شهدای ورزش کرمانشاه در لیگ والیبال کشور

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۸۵۷۹
سومین باخت متوالی شهدای ورزش کرمانشاه در لیگ والیبال کشور
تیم‌های والیبال شهدای ورزش کرمانشاه و فولاد عظیمی گنبد عصر روز یکشنبه 26 آبان ماه در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم والیبال شهدای ورزش کرمانشاه در هفته سوم لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور سومین باخت متوالی خود را مقابل فولاد عظیمی گنبد تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه، تیم های والیبال شهدای ورزش کرمانشاه و فولادعظیمی گنبد عصر روز یکشنبه 26 آبان ماه در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم مهمان بود که توانست با حساب سه برصفر به برتری برسد.

در ست اول این مسابقه تیم های شهدای ورزش و فولادعظیمی بازی پایاپایی را به معرض نمایش گذاشتند و تا امتیاز آخر برابر پیش رفتند اما این تیم فولاد بود که در نهایت باتجربه تر عمل کرد و توانست این ست را با حساب 27 بر 25به نفع خود خاتمه دهد.

در ست دوم نیز تیم فولاد عظیمی کاملا بر بازی مسلط بود و توانست با اقتدار و با نتیجه 25 بر 13 شهدای ورزش کرمانشاه را شکست دهد.

تلاش بازیکنان جوان کرمانشاه در ست سوم برای کسب حداقل یک ست نیز بی نتیجه ماند تا تیم مهمان این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 17 به سود خود خاتمه دهد و هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

دیدار بعدی تیم فولاد عظیمی گنبد قرار است 6 آذر ماه مقابل تیم کاله آمل برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز