مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

برگزاری مجمع انتخابات ۸ هیات ورزشی کرمانشاه پس از طی مراحل قانونی انتخابات

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۶۹۵۲۰
برگزاری مجمع انتخابات ۸ هیات ورزشی کرمانشاه پس از طی مراحل قانونی انتخابات
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری مجمع انتخابات 8 هیات ورزشی استان پس از طی شدن مراحل قانونی انتخابات روسای هیات‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛ مجتبی جوهری صبح امروز اظهار کرد: در حاضر ثبت نام از کاندیداهای مجامع 8 هیات ورزشی استان کرمانشاه به اتمام رسیده است و این اداره کل آمادگی کامل دارد در صورت طی شدن سریع‌تر روند تائید صلاحیت‌ها و همکاری فدراسیون ها، این مجامع را تا قبل از پایان سالجاری برگزار کند.

وی افزود: کار ثبت نام از کاندیداهای هیات های ورزشی بسکتبال، بومی و محلی، موتورسواری و اتومبیلرانی، جودو، قایقرانی، هنرهای رزمی و پرورش اندام پس از درج اطلاعیه در نشریات محلی و پایگاه خبری اداره کل، انجام شده است و اسامی این افراد برای طی شدن روند قانونی تائید صلاحیت ها به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

جوهری در مورد وضعیت انتخابات هیئت تنیس استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: متاسفانه بدلایلی فدراسیون تنیس تمایلی به برگزاری مجمع انتخابات این هیئت از خود نشان نداده است که امیدواریم با تعامل و تفاهم تکلیف این هیئت نیز مشخص شود.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: بر اساس قانون روسای فدراسیون های ورزشی کشور به عنوان رئیس مجامع استانی می بایست در زمینه برگزاری مجامع استانی اهتمام داشته باشند که در برخی موارد تعلل برخی فدراسیون ها به اشتباه به ادارات ورزشی و جوانان استان ها نسبت داده می شود.

وی افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد در فضای همکاری و تفاهم میان فدراسیون ها و استان هر چه سریعتر نسبت به برگزاری مجامع هیات های ورزشی که دوره چهارساله و سرپرستی آنها به اتمام رسیده است اقدام کند.

جوهری در پایان اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت ورود هیات های ورزشی به سال جدید با تقویم و برنامه ورزشی مدون،از سوی فدراسیون های ورزشی ترتیبی اتخاذ شود که در یک فضای تعامل و همکاری با استان، مجامع انتخاباتی تا قبل از پایان سال 92 برگزار شوند تا زمان برنامه ریزی از بین نرود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز