پیش بینی حضور بیش از یکصد هزار گردشگر نوروزی در کنگاور

۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۷۱۸۸۰
پیش بینی حضور بیش از یکصد هزار گردشگر نوروزی در کنگاور
فرماندار شهرستان کنگاور پیش بینی کرد، نوروز سال 1393 بیش از یکصد هزار گردشگر از این شهرستان و آثار تاریخی آن بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛ حشمت الله عزیزی از آماده سازی خانه معلم شهرستان، 15 کلاس درس و نیز پنج کانکس به منظور اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خبر داد و گفت: این اماکن با امکانات کامل به منظور رفاه حال مسافران مهیا خواهد شد.

فرماندار شهرستان کنگاور از انجام زیباسازی، فضاسازی و رنگ آمیزی جداول شهر کنگاور توسط شهرداری این شهر خبر داد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سیاه چادر به منظور معرفی صنایع دستی شهرستان و خوراکی های محلی آن در ورودی های شهر برپا خواهد شد.

عزیزی با اشاره به بازدید بیش از 105 هزار گردشگر از شهرستان کنگاور و آثار تاریخی آن در نوروز گذشته، پیش بینی کرد شمار گردشگران در نوروز سال 1393 بیش از این تعداد باشد.

وی در ادامه به وجود 116 اثر ثبت ملی شده در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شاخص ترین این آثار معبد آناهیتا با قدمت2500 ساله و تپه گودین با هشت هزار سال قدمت است.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه این شهرستان ورودی استان محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد امسال با فراهم کردن امکانات به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی شهرستان و استان پذیرایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز