رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

افق توسعه شهر کرمانشاه در سال ۹۳ روشن است

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۸۸۱
افق توسعه شهر کرمانشاه در سال ۹۳ روشن است
سلامت اجتماعی در گرو سلامت شهروندان است و برای داشتن جامعه ای سالم و به دور از ناهنجاری ها باید ورزش را ترویج و فضاهای ورزشی را توسعه دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به برنامه های شورا و پروژه های در دست اجرای شهرداری کرمانشاه گفت: امسال، سالی روشن برای توسعه کرمانشاه است و پروژه‌های بسیاری در زمینه زیباسازی، فرهنگی و عمرانی در این شهر اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه؛خسرو زرافشانی تعامل شورای شهر و شهرداری را مطلوب توصیف کرد و گفت: شورا و شهرداری در یک مسیر گام برمی‌دارند و این تعامل، همراهی و همفکری سبب پیشرفت و توسعه شهر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم با شهرداری ستودنی است و بر خود وظیفه می‌دانم خداوند بزرگ را شکرگذار باشم که با کمک مردم و اعضای پرتلاش شورای شهر، فضای خوب و عالی جهت خدمت رسانی فراهم است.
وی تصریح کرد: شورای چهارم در عمل به رسالت اصلی خود می خواهد شورای شهر باشد نه شورای شهرداری، بنابراین، بنا را بر همکاری و همراهی با تمام دستگاهها و نهادها بویژه های دستگاههای خدمات رسان شهری باشد تا مسائل و مشکلات شهری را پیگیری نماید و به نتیجه مطلوب برساند.
زرافشانی سپس به توجه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به ورزش شهروندی تأکید کرد و افزود: سلامت اجتماعی در گرو سلامت شهروندان است و برای داشتن جامعه ای سالم و به دور از ناهنجاری ها باید ورزش را ترویج و فضاهای ورزشی را توسعه دهیم چراکه ورزش برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و دور کردن آنها از معضلات اجتماعی نقش بسیار زیادی در سالم سازی جامعه دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز