مدیرعامل نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه:

عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع تجاری غرب کشور در کرمانشاه در حال انجام است

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۸۸۸
عملیات اجرایی  بزرگترین مجتمع تجاری غرب کشور در کرمانشاه در حال انجام است
وی آغاز به کار مجدد پروژه فیروزه بعد از 10 سال را از مهمترین اقدامات سال گذشته سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه دانست
مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه از روند مطلوب اجرای مجتمع بزرگ تجاری اداری فیروزه به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری اداری غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کرمانشاه، مهندس پیمان رحیمی خاطرنشان کرد: با قطع شدن منابع این کار، دیگر تخفیف و امتیازی به مردم داده نمی شود و تنها تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات برای افرادی که تقاضای مشارکت دارند در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: برقرار کردن مجدد تخفیف پروانه ها در دست پیگیری است، اما این موضوع نیازمند تصمیم کشوری می باشد.
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه ضمن تشریح اقدامات این سازمان در سال 92، به عقب نشینی بیش از 37 واحد صنفی در محدوده خیابان مدرس در سال گذشته، اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از 37 واحد صنفی در محدوده خیابان مدرس تخریب شده و عقب نشینی داشتند و معبر مقابل آنها بازگشایی شده است.
رحیمی افزود: سال گذشته دو پروژه "گلستان" و "پارسیان" نیز آغاز به کار کردند که روند پیشرفت آنها بسیار مناسب است.
وی آغاز به کار مجدد پروژه فیروزه بعد از 10 سال را از مهمترین اقدامات سال گذشته سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه دانست و افزود: از مرداد ماه سال گذشته تاکنون پروژه فیروزه با روند خوبی در حال اجرا است و هم اکنون سقف پنجم آن نیز ساخته شده است.
مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه با اشاره به برنامه های این سازمان برای سال 1393 گفت: امسال تلاش می کنیم عملیات پروژه "عقیق" را نیز که چندسالی است متوقف شده آغاز کنیم و پروژه "پارسیان" را نیز به اتمام برسانیم و همچنین ساخت پروژه "نور" را نیز آغاز خواهیم کرد.
وی یادآورشد: برای بافت فرسوده سایر نقاط شهر نیز با همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و استانداری برنامه ریزی هایی شده تا بتوان تعدادی سرمایه گذار از داخل و خارج استان برای بهسازی و نوسازی این مناطق جذب کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز