رقابت‌های والیبال کارکنان کمیته امداد کرمانشاه خاتمه یافت

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۸۶۰۲۲
رقابت‌های والیبال کارکنان کمیته امداد کرمانشاه خاتمه یافت
رقابت‌های والیبال کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه، مسابقات والیبال کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه خاتمه یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان صحنه در این باره اظهار داشت: این مسابقات در راستای اجرای تقویم ورزشی سال‌جاری به‌مدت دو روز، درفضای معنوی توام با روحیه ورزشی و با حضور180 نفر از کارکنان برگزار شده است.

به گفته وحید ارم‌آبادی، در این دوره از مسابقات 9 تیم در مرحله مقدماتی مسابقات و در دو گروه شرکت کردند و پس از برگزاری مرحله مقدماتی چهار تیم برتر به دور دوم صعود کردند.

وی افزود: در پایان این دور از مسابقات تیم‌های شهرستان گیلان‌غرب، صحنه و کرمانشاه پس از دیدارهای رده‌بندی و فینال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ارم‌آبادی از برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین کارکنان به‌مناسبت هفته سلامت خبر داد و گفت: در راستای ارتقا فرهنگ ورزش همگانی و کارمندی، روابط عمومی استان اقدام به برگزاری مسابقات طناب‌کشی در بین کارکنان این نهاد کرد.

در مسابقات طناب‌کشی که در روز جمعه دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار شد، هشت تیم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های اسلام‌آباد غرب، گیلان‌غرب و صحنه به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان صحنه در پایان گفت: کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات، با توجه به شرایط سنی شرکت‌کنندگان در مقایسه با سال‌های گذشته درسطح مطلوبی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز