دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه:

کشتی‌گیر جوان کرمانشاهی به مسابقات ترکیه اعزام می‌شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۶:۱۱
کد خبر: ۲۳۰۰۸۵
کشتی‌گیر جوان کرمانشاهی به مسابقات ترکیه اعزام می‌شود
کشتی‌گیر کرمانشاهی در مسابقات جوانان جام جمهوری که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی‌گیر کرمانشاهی در مسابقات جوانان جام جمهوری که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه، منصور کیانی اظهار داشت: ارشک محبی تنها کشتی‌گیر دعوت شده کرمانشاهی به اردوی پایانی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات ترکیه است.

وی افزود: مسابقات جام جمهوریت ترکیه در هشت وزن برگزار می‌شود که کادر فنی تیم ملی در هر وزن دو کشتی‌گیر را به اردو دعوت کرده است تا بهترین‌ها را به این مسابقات اعزام کند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: البته این امکان نیز وجود دارد که در یکی دو وزن، هر دو کشتی‌گیر دعوت شده به مسابقات ترکیه اعزام شوند.

کیانی ادامه داد: محبی کشتی‌گیر کرمانشاه در وزن 84 کیلوگرم به اردو دعوت شده و در کنار وی، کشتی‌گیری از مازندران نیز حضور دارد.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از فردا 26 مهر در خانه شماره دو کشتی آغاز و تا 30 مهر ادامه خواهد داشت و پس از آن ترکیب نهایی کشورمان برای حضور در مسابقات ترکیه اعلام خواهد شد.

کیانی در پایان گفت: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جمهوریت ترکیه روزهای دوم تا چهارم آبان ماه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

گفتنی است، محمد طلایی سرمربی‌گیری تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان را بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز