شورای اداری در کرمانشاه برگزار شد

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۳۹۰۰۵
شورای اداری در کرمانشاه برگزار شد
دستگاه‌های اجرایی بایستی در اجرای برنامه‌ها و انتصابات خود در شهرستان‌ها، هماهنگی لازم را با فرمانداری‌ها داشته باشند.

شورای اداری استان کرمانشاه با حضور نمایندگان شرکت پست کشور، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن شهذای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی در اجرای برنامه‌ها و انتصابات خود در شهرستان‌ها، هماهنگی لازم را با فرمانداری‌ها داشته باشند.
 
دکتر هدایت حاتمی اظهار داشت: پروژه G-NAF یکی از خدماتی است که امکان مکان‌یابی دقیق را بر اساس تعریف کدهای خاصی فراهم می‌کند و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که استاندار محترم با شرکت پست منعقد کرده باید به اجرای این پروژه در استان کمک کنیم.

مجتبی نیک‌کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده ارائه و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا زمان باقیمانده به تعیین بودجه94 اقدامات لازم را از طریق وزارتخانه‌های مربوطه انجام دهند.

مهندس آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه هم در بیانات کوتاهی به پوشش نامناسب آنتن دهی موبایل در کرمانشاه اشاره کرد و از مخابرات خواست که به وعده خود در رفع این مشکل عمل کند.

سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز گفت: استقرار دولت الکترونیک از برنامه‌های جدی استان کرمانشاه است که بسیاری از بسترها و مقدمات آن انجام شده که تحقق کامل آن تاثیر زیادی بر زندگی مردم خواهد داشت.

در پایان نیز طلاکوب و نجاری نمایندگان شرکت پست کشور به ارائه جزئیات پروژهG-NAF پرداختند.

نظر شما