فرماندار شهرستان هرسین:

اهل‌ قلم حاملان خرد و اندیشه هستند

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵:۴۵
کد خبر: ۲۳۹۰۰۸
اهل‌ قلم حاملان خرد و اندیشه هستند
اهل قلم و فرهیختگان در واقع حاملان خرد و اندیشه انسانی هستند.

یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در ضمن مراسم تجلیل از نویسندگان برگزیده شهرستان گفت: اهل قلم و فرهیختگان در واقع حاملان خرد و اندیشه انسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محمدی که در ضمن مراسم تجلیل از نویسندگان و مولفین برتر شهرستان هرسین به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کرد، گفت: از مجموعه کتابخانه‌های عمومی برای فراهم کردن و اجرای این برنامه تشکر می‌کنیم و به خصوص از مولفان و نویسندگان عزیز برای زحمات فراوانی که در حوزه گسترش فکر، خرد و اندیشه انسانی می‌کشند.

وی لزوم استفاده از افکار متعالی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، هنری و ادبی را متذکر و افزود: حداقل کاری که می‌توان برای تقدیر از جایگاه این عزیزان در سطح شهرستان کرد برگزاری این قبیل برنامه‌ها در قالب همایش است.

شاحسین بابایی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین هم به بزرگداشت هفته کتاب به نام علامه بزرگ و فقید سید محمدحسین طباطبایی اشاره کرد و گفت: این هفته فرصتی را برای ما فراهم کرد تا از نویسندگان و مولفان برتر شهرستان تجلیل کنیم.

وی این گونه مراسمات را بهانه‌ای برای تبریک و تجلیل از برگزیدگان، نویسندگان و شاعران شهرستان ذکر کرد و افزود: امیدواریم با کمک فرماندار محترم در آینده این مراسم به صورت یک همایش در بیاید تا بتوانیم از تمامی عزیزان در سطح شهرستان تقدیر کنیم. گفتنی است؛ در انتهای این مراسم از آقایان چهری، کیانی، شاه‌علی و جهانگیری با اهدای جوایزی تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز