کرمانشاه میزبان جام ‌بین‌المللی تختی نیست

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۳۸۰
کرمانشاه میزبان جام ‌بین‌المللی تختی نیست
تبلیغات زود هنگام برای بهره‌برداری سیاسی نیز ممنوع است!

کرمانشاه میزبان جام ‌بین‌المللی تختی نیست، پس این همه هیاهو برای هیچ! از سوی اداره ورش برای چیست؟

وقتی که مافیایی تبلیغات ورزشی شیپورچی می‌شود و اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم برای بزرگنمایی فعالیت‌هایش بی‌جهت احساسات مردم ورزش دوست کرمانشاه را به بازی می‌گیرید باید ورزش کرمانشاه بیمار شود و حال روز ورزش در این استان هرگز بهتر از این نخواهد شد و هر روز به سمت روزمرگی نیز خواهد رفت.
 
وقتی مسافرکشی که مافیایی تبلیغات ورزشی در کرمانشاه می‌شود برای آگهی تبلیغاتی این چنین هیاهو و جنجال به پا می‌کند، باید ورزش کرمانشاه به این سرنوشت دچار شود و اصل موضوع میزبانی جام ‌بین‌المللی تختی نیز فراموش شود.

ان هم زمانی که همه‌ موضوع‌ها به نفع کرمانشاه داشت رقم می‌خورد و هیئت کشتی کرمانشاه برای برگزاری جام ‌بین‌المللی تختی آماده می‌شد، نقد بی‌موردی توسط روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه باعث تصمیم فدراسیون کشتی شد، این شخص با کمک روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان تبلغات زودهنگام را شروع کردند تا شاید بتوانند با هر ترفندی قراردادهای کلانی برای تبلیغات محیطی، داخل سالن و بر روی تشک کشتی امضاء کنند، دست به همه کار زدند، اما این آقایان غافل از این که کرمانشاه هنوز میزبان این جام بین‌المللی نیست، اگر هم باشد، نباید فدراسیون را دچار ابهامات نمایند، بازهم هر کار چارچوب قانونی و اصول خودش را دارد و نماینده‌ی فدراسیون بانی این کار بزرگ تبلیغات است و تمامی قرارداهای تبلیغاتی را با شرکت‌ها می‌بندد، نه هیئتی که همه‌ی هم و غمش برگزاری مسابقات و میزبانی این رویداد مهم بین‌المللی است.
 
شنیده‌ها حاکی است که زمانی فدراسیون کشتی و هیئت کشتی کرمانشاه پیشنهادات قرارداد آگهی‌های تبلیغاتی این اشخاص را قبول نمی‌کند، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کرمانشاه به طرفداری از این فرد به تکاپو می‌افتد و با نوشتن یادداشتی بی‌ربط همه چیز را به نتیجه‌ نگرفتن کشتی‌گیران استان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور ربط می‌دهد تا علاوه عملکرد مثبت و تلاش‌های هیئت کشتی کرمانشاه را زیرسئوال برد و از طرفی هم به نتیجه دلخواه‌شان برسد و این موضوع بی‌مورد را در یکی از نشریه محلی و خبرگزاری ایرنا کرمانشاه آن را منشر می‌کند، این اتفاق و انتشار این یادداشت باعث این اتفاقات، جنجال و هیاهو شده است و این بستر را فراهم آورد تا سایر استان‌ها برای برگزاری این جام مهم اقدامات را از سر گیرند.

این اتفاقات باعث اختلافات شد تا این که فدارسیون نیز تصمیماتی گرفت و درخواست را دوباره مورد بررسی قرارداد و از طرف دیگر نیز صحبت‌های آقای محبی در صداوسیما به این اختلافات دامن زد تا جایی فدراسیون کشتی ایران تصمیمش را گرفته بود و وقتی دید که بستر فراهم شده در کرمانشاه تعامل نیست و این استان یکدل وجود ندارد و اداره‌ی کل ورزش و جوانان باید حامی باشد، خود مسئله‌ساز شده و روابط عمویش هم باعث این اختلافات شده است و می‌خواهد با ندانم کاری و تبلیغات کاذب آبروی شهر و کشتی کشورمان را هم بر باد دهد. به فکر چاره‌اندیشی افتاد و تقاضاها را دوباره بررسی کرد و نام کرمانشاه را به عنوان میزبان در کنار سه استان دیگر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ... مطرح ساخت.

مسولان ارشد کرمانشاه آیت‌اله آزرمی معاونت سیاسی و امنیت استانداری و علی‌اصغر میرزایی معاونت برنامه‌ریزی استانداری و به ویژه مهندس ابراهیم رضایی‌بابادی استاندار ورزش دوست کرمانشاه شخصاً این آقایان پیگیر ماجرا شدند و اقدام کردند، هر چند اقدام آنها به موقع نبود، ولی انصافاً تلاش زیادی کردند که نتیجه نداد. متاسفان این همه پیگری‌های برادران پهلوان محبی بی‌ثمر مانده اما تلاش کردند و لی بستر فراهم نبود.

کرمانشاه میزبان مسابقات جام تختی نیست و بعید می‌دانم که این رویداد مهم در این استان برگزار شود و اکنون آذربایجان شرقی از شانس بیشتری نسبت به سایر استان‌ها برای برگزاری این مسابقات برخوردار است و کرمانشاه از شانس خیلی کمی برخوردار است. هر چند اداره ورزش و جوانان کرمانشاه نتوانست بستر را فراهم کند و هنوز با تبلیغات کاذب می‌خواهد، ضعفش را بپوشاند و از طرفی هم نام خودش را مطرح کند. در پایان این نکته را هم بایدستی بگویم، لطفاً کمتر احساسات جوانان ورزش دوست کرمانشاه را به بازی بگیرید، مردم فهیم کرمانشاه به خوبی می‌دانند مقصر اصلی کیست و به این نکته نیز واقف‌اند که اداره ورزش و جوانان کرمانشاه ضعف شدید مدیریتی دارد که به دو باند تقسیم شده و مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند!

هرچند که واقعیت‌ها روزی آشکار خواهد شد، ولی باید بگویم که می‌گویم خود نیز می‌دانید هرگز هم با این فرصت کم که کرمانشاه میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین‌المللی تختی نخواهد بود و حدود یک ماه پیش این میزبانی از کرمانشاه گرفته‌اند، اما کوتاهی کرده‌اید و نمی‌خواهید واقعیت را به مردم بگوید و هنوز نمی‌خواهید واقعیت را بپذیرید با اعتبار ورزش کرمانشاه بازی می‌کنید. تبلیغات زود هنگام برای بهره‌برداری سیاسی نیز ممنوع است! پس لطفاً جوابگو باشید.
 
یادداشت از محسن عباسی‌فرد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز