معاون صدای شبکه استانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۴:۴۹:۱۱
کد خبر: ۲۳۳۴۵۱
معاون صدای شبکه استانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
توجه به مولفه های بومی و محلی در راستای منافع ملی و بهره برداری از ظرفیت نیروهای مستعد و توانمند شاغل در حوزه صدا از مهم‌ترین وظایف شما به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در یاسوج، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی، عبدالظریف هاشمی مهر را به عنوان معاون صدای شبکه استانی دنا معرفی کرد. 

افشارنیا در این حکم خطاب به معاون صدای مرکز آورده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات مفید و ارزنده جنابعالی با هما هنگی و موافقت معاون محترم امور استان‌ها و نیز مدیرکل صدای استان‌ها به موجب این حکم به عنوان معاون صدای مرکز کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. اهتمام در اجرای ضوابط و مقررات حاکم بر رسانه ملی،اهداف و ماموریت‌های مندرج در افق رسانه، توجه به محور های چهارگانه دین،اخلاق،امید،آگاهی اجرای دقیق برنامه ریزی محتوای سالانه ، تعامل مناسب با حوزه ستادی،تلاش برای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و بهبود شاخص‌های چهارگانه ارزیابی عملکرد برای افزایش میزان مخاطب ورضایت مندی آنها،توجه به مولفه های بومی و محلی در راستای منافع ملی و بهره برداری از ظرفیت نیروهای مستعد و توانمند شاغل در حوزه صدا از مهم‌ترین وظایف شما به شمار می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز