ایزدپورخبرداد:

همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۳۸۳۸۸
همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما
وی جوایز نفیس این همایش را یک دستگاه خودرو پراید عنوان واظهارکرد:زمان برگزاری این همایش با هماهنگی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور صورت خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا در یاسوج؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،لنده ،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما خبر داد.

جهانبخش ایزدپور هدف از برگزاری این همایش را ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در خانواده ها عنوان کرد وافزود: گسترش و نهادینه كردن ورزش موجب سلامتی روح و جسم می شود و زمینه ساز ایجاد شور و نشاط در خانوارها و ترغیب آنها به ورزش و توجه بیشتر به امر ورزش می شود.

وی جوایز نفیس این همایش را یک دستگاه خودرو پراید عنوان واظهارکرد:زمان برگزاری این همایش با هماهنگی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور واستان صورت خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار ایزدپور از احداث سالن 1200 نفری در شهر یاسوج از محل اعتبارات ماده 180 خبر دادو عنوان کرد:اعتبارات مورد نیازبرای احداث 3 باب سالن ورزشی در روستاهای چنگلوا ،سواری و ضرغام اباد شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز