سرمربی داماش گیلان:

بسیار مظلومانه رای کسر یک امتیاز به ضرر داماش صادر شد

۱۳۹۲/۰۶/۰۸ - ۰۷:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۳۵۲
بسیار مظلومانه رای کسر یک امتیاز به ضرر داماش صادر شد
داماش به دنبال کسب نخستین سه امتیاز خانگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان:سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : برد هفته ی قبل مقابل گسترش فولاد تبریز ، هماهنگی و روحیه ی تیم را افزایش داد و در بازی مقابل سپاهان به دنبال کسب نخستین سه امتیاز خانگی و رسیدن به جایگاه بهتر و مناسب تر در جدول هستیم .
افشین ناظمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته ی هفتم با سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه سپاهان یکی از تیم های خوب و برتر کشور بوده و هست گفت : بازی با سپاهان حتی در ورزشگاه شهید عضدی رشت هم بازی سختی است ، اما با استفاده از همه ی قابلیت ها در تفکر تیمی و تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت .
وی افزود: مقابل سپاهان محروم نداریم اما محمد آبشک /محمدرضا مهدوی و سعید قدمی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسند .
سرمربی داماش در خصوص کسر 1 امتیاز این تیم از سوی کمیته انضباطی نیز گفت : روزی این 1 امتیاز را از داماش کم کردند که اشتاباهات داوری دو پنالتی را از تیم ما گرفت و بسیار مظلومانه این رای به ضرر داماش صادر شد .
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به باخت فصل قبل سپاهان در ورزشگاه عضدی مقابل داماش ، شرایط بازی فردا را نیز مشابه آن بازی برشمرد و گفت : هر دو تیم داماش و سپاهان هفته قبل بردند و با روحیه و انگیزه ی بالایی به مصاف هم می روند تا 3 امتیاز را کسب کنند .
زلاتکو کرانچار با تاکید بر جنگندگی و سرزندگی داماش در این فصل به ویژه در ورزشگاه خانگی مقابل استقلال تهران گفت : برای ماندن در رده های بالای جدول و بازگشت به کورس قهرمانی به این برد و کسب سه امتیاز نیاز مبرم داریم .
وی در خصوص مجتبی جباری و بازی کردن یا نکردن این بازیکن گفت : بازیکنان زیادی در سپاهان حضور دارند که به تیم کمک کنند و به جباری زمان دادیم تا فکر کند و برای بازی کردن در سپاهان تصمیم خود را بگیرد که هنوز خبری در این مورد به ما نداده و به تمرین برنگشته است .
سرمربی تیم سپاهان از بولکو و امید ابراهیمی به عنوان بازیکنان محروم و یعقوب کریمی نیز بازیکن مصدوم این تیم نام برد که به بازی با داماش
نمی رسند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز