معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور:

دولت مصمم است با استفاده از اعتبارات فایناس و بودجه‌های ملی پروژه‌های بزرگ را به سرانجام برساند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۸۰۶۵۷
دولت مصمم است با استفاده از اعتبارات فایناس و بودجه‌های ملی پروژه‌های بزرگ را به سرانجام برساند
برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور واستاندار گیلان ظهر امروز از پروژه راه آهن رشت قزوین و یازده كیلومتر باقی‌مانده آزاد راه این مسیر بازدید كردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان در این بازدیدها معاون حقوقی وامور مجلس وزارت راه وشهرسازی ومعاون وزیر ومدیرعامل شركت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل كشور نیز حضور داشتند.
 
نوبخت با اشاره به اهمیت ملی وبین المللی این دوپروژه بزرگ كشور گفت: این مسیر تكمیل كننده كریدور شمال وجنوب است وفواید بهره برداری آن نیز فقط برای كشور ما محسوب نمی‌شود.
 
نوبخت افزود: دولت مصمم است با استفاده از اعتبارات فایناس و بودجه های ملی پروژه های بزرگی كه منجر به بازگشایی گره های ترافیكی بزرگ می شود را به سرانجام برساند.

وی گفت: در بودجه امسال 35میلیارد دلار فاینانس و40هزار میلیارد تومان عتبار عمرانی برای طرح های مصوب ونیمه كار اختصاص داده است.

همچنین پس از پایان این بازدید نشست مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با معاونان وزیر راه وشهرسازی در استانداری برگزار شد.

در این نشست در زمینه تسریع در اجرای پروژه های یزرگ راهسازی گیلان به ویژه 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه راه آهن بحث وتبادل نظرشد. استاندار گیلان در این نشست مشترک با وزیر راه وشهرسازی درهفته آینده خبر داد.

نظر شما