نماینده عالی دولت در گیلان گفت:

اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان نیازمند ۴۱۰ میلیارد ریال است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶:۱۷
کد خبر: ۲۰۶۱۴۵
اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان نیازمند ۴۱۰ میلیارد ریال است
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی استان نیازمند 410 میلیارد ریال است.

ˈمحمدعلی نجفیˈ در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت در گفت وگو با خبر گزاری برنا در گیلان افزود: از 410 میلیارد ریال پروژه های ورزشی نیمه تمام استان، تأمین حدود 280 میلیارد ریال به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می باشد.

وی در مورد مجموعه ورزشی شهدای رشت اظهار کرد : با توجه به فصل تابستان و استقبال بیشتر دانش آموزان و دانشجویان از اماکن ورزشی ، انتظار داریم این مجموعه به زودی راه اندازی شده و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد : به همین دلیل مبلغ 500 میلیون ریال برای راه اندازی بخش تاسیسات آن در نظر گرفته ایم و باید در مدت 10 روز این مکان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار گیلان بیان کرد : البته یک کار بزرگی از قبل انجام شده و این مجموعه احداث شده اما دارای مشکلاتی نیز هست که این مشکلات باید رفع شود تا اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان بتوانند از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد :همچنین برای نگهداری سالانه این مجموعه ورزشی حدود یک میلیارد ریال بودجه نیاز است که آن نیز از طریق منابع مختلف تامین خواهد شد.

نجفی در ادامه به پروژه های نیمه تمام گیلان اشاره کرد و گفت : همه پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید که بالطبع پروژه های ورزشی نیز شامل آن می شود.

وی اضافه کرد : همچنین با توجه به تصمیمات گرفته شده ، پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی را طبق قانون به بخش خصوصی واگذار می کنیم تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم چون این مکان ورزشی پس از 22 سال افتتاح شده و با اندک مشکلات متاسفانه بلااستفاده مانده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز