استاندار گیلان:

اهداف فرهنگی آموزش و پرورش با مشاركت و همدلی مردم به نتیجه می رسد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۶۲۰۹
اهداف فرهنگی آموزش و پرورش با مشاركت و همدلی مردم به نتیجه می رسد
ارتقاء فرهنگ مستلزم اجرای برنامه های علمی و آموزش است و این مهم بدون مشاركت مردم برای بهره گیری از برنامه ها و نقش آفرینی درروند ارتقاء امكانات آموزش میسر نخواهد شد

دكتر محمد علی نجفی همچنین برضرورت حمایت از روند اجرای طرحهای هجرت و ارودوهای جهادی در فصل تابستان تأكید كرد و گفت :حضور اجتماعی دانش آموزان در كمك رسانی به مردم در شهرها و روستاها بویژه مناطق محروم بسیار مهم است و سعی می كنیم از این امر حمایت های بیشتری داشته باشیم . 

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان،دكتر نجفی با تأكید براینكه اعتبارات دولتی محدود است گفت : در كنار حضور بخش دولتی باید تلاش شود مشاركت مردم را در ساخت مساجد و مدارس پررنگ تر كنیم و یك عزم جهادی و بسیج مردمی در این امروبوجود بیاید.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان در ادامه آموزش فراگیر مفاهیم قرآنی در دوره های ابتدای مدارس را گامی مهم در جهت مأنوس كردن جامعه با قرآن كریم برشمرد و تصریح كرد : اجرای این طرح در سال تحصیلی جدید مستلزم برپایی دروه های آموزش برای مدیران و آموزگاران قرآن مدارس ابتدایی است .

استاندار گیلان در پایان با اشاره به در پیش بودن روزجهانی قدس به لزوم حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی روز قدس اشاره كرد و افزود :در حملات وحشیانه به مردم غزه ، فرزندان کوچک و زنان ومردان بی دفاع به شهادت میرسند. وی افزود :همه ما بایستی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز