روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان اعلام کرد:

معرفی سرپرست هیات کاراته گیلان / استارت زیال از امروز

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۳۵۱۵
معرفی سرپرست هیات کاراته گیلان / استارت زیال از امروز
اسفندیار زیال پس از 15 سال حضور در هیات رییسه کاراته گیلان بعنوان سرپرست این هیئت کارخود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان : در حکمی از سوی علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اسفندیار زیال که حدود 15 سال است عضو هیئت رئیسه کاراته استان محسوب می شود واز پیشکسوتان ومربیان با سابقه این رشته در کشور است بعنوان سرپرست هیئت کاراته گیلان تا زمان مجمع انتخابات معرفی شد .
پیش از این امیر حسین علوی ریاست هیئت کاراته گیلان را برعهده داشت .
شنیده ها حاکیست دلیل اصلی انتخاب سرپرست جدید برای هیئت کاراته گیلان ،سیاست های کلان فدراسیون واداره کل مبنی بر  عدم بکارگیری افراد غیر ورزشی وسیاسی در رأس هیئتهای استانهاعنوان شده است .
اسفندیار زیال سرپرست هیئت کاراته گیلان که از 28 مهرماه حکمش صادر شده است ، تأخیر در پذیرش این مسئولیت خطیر را رخصت از پیشکسوتان وایجاد تعامل وهماهنگی با عناصر اثربخش در کاراته استان ارزیابی کرد وگفت : عموماً تغییراتی اینچنین در هیئتهای ورزشی با حواشی وشایعات متعددی روبرو بوده ، درحالی که حرمت وقداست این رشته ورزشی فراتر از دیدگاههای غیر کارشناسانه افراد خواهد بود.

متن حکم به شرح زیر است :      
جناب آقای اسفندیار زیال
نظر به تعهد وتجربه وبه استناد ماده 10 اساسنامه هیئتهای ورزشی جنابعالی را به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست هیئت کاراته استان گیلان منصوب می نمایم.
لازم است با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان ضمن انجام امور محوله حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات وبرگزاری انتخابات رئیس هیئت اقدام فرمایید.
توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم .
علیرضا سمندر
رئیس فدراسیون
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز