مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

بهره‌مندی بیش از۷هزار خانوار از بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۰:۲۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶
بهره‌مندی بیش از۷هزار خانوار از بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از بیمه تامین اجتماعی 7734 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، ولی اله منتظری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، گفت: یکی از عمده اقداماتی که کمیته امداد در راستای حمایت از خانوارهای تحت حمایت این نهاد انجام می‌دهد، بیمه تامین اجتماعی و بهره مندی خانوارهای تحت حمایت این نهاد از آن است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار از کسانی هستند که از این بیمه بهره مند می‌گردند؛ اضافه کرد: در صورتی که خانواده‌ای دارای شرایط لازم برای استفاده از بیمه تامین اجتماعی باشد، کمیته امداد اقدام به بیمه کردن این خانواده‌ها کرده و حق بیمه این خانوارها از سوی کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری نیز موضوع بیمه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مدنظر بوده و اقدامات لازم توسط کمیته امداد در این زمینه انجام شده است، افزود: با حمایت‌های کمیته امداد لرستان 7734 خانواده تحت حمایت از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

منتظری در ادامه تصریح کرد: برای بیمه این تعداد از مددجویان مبلغ 34 میلیارد ریال از سوی کمیته امداد لرستان هزینه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از مزایای بازنشستگی و همچنین استفاده از تسهیلات درمانی این نوع بیمه از جمله خدمات و مزایایی است که خانوارهای مددجوی بیمه شده می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز