حجت السلام میرعمادی درمراسم بهربرداری از طرح عمرانی سپاه؛

جلوگیری از انحرافات فکری در ماه محرم مهم ترین وظیفه هیات های مذهبی

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۸۴۷
جلوگیری از انحرافات فکری در ماه محرم مهم ترین وظیفه هیات های مذهبی
نماینده ولی فقیه درلرستان گفت:جلوگیری از بروز انحرافات فکری درآیین های ماه محرم یکی از مهم ترین وظیفه هیات های مذهبی و مداحان اهل بیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم بهربرداری از طرح عمرانی سپاه استان با تقدیر از این اقدام جهادگونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لرستان گفت: امروز ویژگی زمان شناسی که از بصیرت و تبعیت از ولایت متبلور شده در این حرکت جهادگونه سپاه ظهور یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم افزود: قیام امام حسین(ع) در حقیقت قیام ارزش‌ها، خوبی‌ها و پاکی‌هاست و نهضت عاشورا موجب شد تا زشتی ظلم برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برگزاری مطلوب آیین‌های ویژه عزاداری شهادت امام حسین(ع) به واقع هدایت کننده عشق و شور و ارادت مردم به خاندان اهل بیت و جلوگیری از بروز انحرافات فکری و رفتاری و خرافه پرستی و خرافه گری در آیین‌های ماه محرم یکی از مهم‌ترین وظیفه هیات‌های مذهبی و مداحان اهل بیت است.

سرلشکر حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز دراین ارتباط تصویری گفت: لرستان در میان تمامی استان‌های کشور پیشگام حرکت‌های جهادی و اجرای طرح‌های عمرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز