رییس دانشگاه علوم پزشكی استان لرستان:

باید از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به درجه مطلوب در حوزه درمان اعتیاد استفاده كرد

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۹۲۶
باید از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به درجه مطلوب در حوزه درمان اعتیاد استفاده كرد
اردشیر شیخ آزادی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به درجه مطلوب در حوزه درمان اعتیاد استفاده كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان؛ اردشیر شیخ آزادی رییس دانشگاه علوم پزشكی لرستان و رییس كمیته درمان استان در جلسه هماهنگی مركز نگهداری، درمان و كاهش آسیب معتادان (ماده 16 قانون) گفت: این مركز به عنوان مركز نمونه وكم نظیر در كشور مطرح شده و این مسوولیت مسوولان حوزه درمان را بیشتر از گذشته می‌كند.

وی تاكید كرد: باید تمام توانمان را به كار گیریم تا به درجه مطلوب و استاندارد در حوزه درمان دست یابیم.

سیاوش بیرانوند معاونت درمان دانشگاه نیز در این جلسه اظهار داشت: فضای مركز ماده 16 فضای بسیار مطلوب و ایده‌آلی است و همچنین تیم بازرسی ستاد مبارزه با موادمخدر كشور به این موضوع اذعان داشت این مركز می‌تواند به عنوان یک الگو به سایر استان‌های دیگر معرفی شود.

وی ادامه داد: الگو شدن در هر زمینه‌ای نشاندهنده این است كه عزم‌های راسخی در پشت پرده این الگو قرار گرفته و این عزم برای الگو ماندن باید بیشتر شود.

گفتنی است؛ صدور مجوز مركز ماده 16 از سوی دانشگاه علوم پزشكی، و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم در حوزه‌های مختلف اعتیاد از سوی مدیریت مركز و انجام غربالگری و تهیه داروهای لازم برای درمان بیماران مبتلا به ایدز در این مركز از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی استان از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز