مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

برای هوشمندسازی مدارس لرستان بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان نیاز است

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۳:۴۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۱۰۰
برای هوشمندسازی مدارس لرستان بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان نیاز است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت مشارکت خیرین در امر هوشمندسازی مدارس تاکید کرد و گفت: هوشمندسازی مدارس نیازمند اختصاص 102 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سید حجت الله کلانتری در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان لرستان اظهار داشت: برای هوشمندسازی مدارس لرستان بیش از 102 میلیارد تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار کلاس درس غیرهوشمند در لرستان وجود دارد، افزود: اگر برای هر کلاس درس شش میلیون تومان برای هوشمندسازی در نظر بگیریم 102 میلیارد تومان در این زمینه اعتبار نیاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با تاکید بر ورود خیریه مدرسه ساز لرستان در زمینه هوشمندسازی مدارس، عنوان کرد: به طور حتم بدون کمک مردم و خیرین مدرسه ساز هوشمندسازی مدارس استان تحقق نمی پذیرد.

کلانتری با تاکید بر این‌که آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس استان نیازمند کمک خیرین است، افزود: امیدواریم خیرین مدرسه ساز لرستان که در امر مدرسه سازی طی چند سال‌های گذشته دارای عملکرد مطلوبی بوده‌اند به موضوع هوشمندسازی مدارس این استان نیز ورود پیدا کنند.
 
وی با بیان این‌که بر اساس برنامه پیش بینی شده باید 20 درصد از مداس لرستان طی سال 90 هوشمندسازی می‌شد، افزود: این در حالیست که از این میزان تنها 2.4 درصد محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: همچنین طی سال گذشته نیز باید 40 درصد از مدارس استان هوشمندسازی می‌شد که به دلیل کمبود اعتبار تنها 10 درصد آن تحقق پیدا کرد.

نظر شما