قالیباف در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد

اگر توفیق خدمت در دولت را پیدا کردم کار ویژه‌ای در این استان انجام خواهد شد

۱۳۹۲/۰۳/۱۶ - ۰۴:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۷۷۵
اگر توفیق خدمت در دولت را پیدا کردم کار ویژه‌ای در این استان انجام خواهد شد
قالیباف: امروز زیرساخت‌هایی که در استان لرستان وجود دارد نسبت به سایر استان‌های کشور ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد، محمدباقر قالیباف در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت حضرت امام(ره) و قیام پانزده خرداد گفت: از اینکه توفیق داشتیم و خدمت حضرتعالی رسیدیم بسیار خوشحالیم. ما به عنوان بچه‌های انقلاب و تربیت شده در مکتب امام(ره) و شهدا، هرچه در ابعاد مادی و معنوی زندگی خود داریم را مدیون امام و شهدا هستیم و به این مردم دین داریم.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد امام راحل گفت: اگر در هر عرصه‌ای همچون سیاست خارجی، سیاست داخلی، فرهنگ، امربه معروف، اصلاح جامعه و... بگوییم می‌خواهیم برای انقلاب کاری بکنیم هیچ راهی جز این نداریم که کشور را بسامان کنیم؛ اگر کشور را بسامان نکنیم هرچقدر از این حرف‌ها بزنیم مردم دیگر آن را نمی‌پذیرند.

وی افزود: کشور ما مشکل مادی، پولی، امکانات و نیروی انسانی ندارد. حلقه گمشده در کشور ما مدیریت و آن هم مدیریتی از نوع انقلابی و جهادی است. باید دعواها، تنش و حزب‌گرایی را کنار بگذاریم. با تجربه‌ای که در امور متعدد داشته‌ام، احساس می‌کنم که این وضعیت قابل ساماندهی است. اگر خیر بنده، خاص ملت و تقدیر و مشیت الهی بر این باشد که در دولت آینده حضور داشته باشم امیدوارم بتوانیم این وضعیت را سامان دهیم؛ این امکان پذیر است.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: زمانی که در نیروی انتظامی توفیق خدمت داشتم مشکلات و معضلات این استان را با پوست، گوشت و استخوان خود حس کردم. در آن زمان فهمیدم که جوانان و مردم این استان تا چه حد زحمتکش، قانع و کم توقع هستند و به نظر می‌رسد همین کم توقعی باعث می‌شود که آنها گاها دیده نشوند.

وی افزود: تقریبا از برنامه سوم تاکنون، در مقایسه استان لرستان با سایر نقاط کشور، توجه جدی نسبت به رشد زیرساخت‌های این استان صورت نگرفته است. در دوران اصلاحات با آقای خاتمی بحث‌های مفصلی کردم که باید یک بار عقب ماندگی مفرط اینجا را جبران کنیم و سپس استان لرستان را پا به پای بقیه استان‌ها پیش ببریم. امروز نیز به مردم این استان قول دادم که انصافا باید توجه ویژه‌ای به 5 استان کشور صورت گیرد و برنامه جداگانه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

قالیباف ادامه داد: ما در هرکجا کار می‌کردیم مکانی که دارای بیشترین نیازها بود را پیدا می‌کردیم و آنجا را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دادیم. بر اساس همین سیاست، مناطق محروم را به دغدغه خودم تبدیل می‌کردم. از زمان حضورم در نیروی انتظامی نیز در جریان بسیاری از مشكلات این استان بوده‌ام. البته استان لرستان طبیعت سختی دارد، اما ظرفیت‌های زیادی را نیز داراست و انشاالله اگر توفیق خدمت در دولت را داشته باشم کار ویژه‌ای در این استان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به مردم گفتم که اگر توفیق خدمت در دولت را پیدا کردم اتفاقی رخ خواهد داد که مردم در کار و زندگی خود نظمی ویژه را احساس کنند، چراکه یکی از مشکلات ما این است که هیچ کس نمی‌داند تا یک سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و این مساله بسیار ناگواری است، اما انشاالله این شرایط سامان خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز