همگام با حماسه سیاسی

استاندار لرستان نمایندگان ویژه‌ای را برای صیانت از آرای مردم به مناطق مختلف استان اعزام کرد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۶۰۸۰
استاندار لرستان نمایندگان ویژه‌ای را برای صیانت از آرای مردم به مناطق مختلف استان اعزام کرد
استاندار لرستان به منظور صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قانون در شمارش آرا، نمایندگان ویژه ای را برای حضور در ستادهای انتخابات شهرها و بخش های تابعه استان انتخاب و اعزا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا لرستان ، دکتر حبیب الله دهمرده درهمین ارتباط با انتخاب 44 نفر از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان ، آنها را به عنوان نمایندگان ویژه خود به شهرها و بخش‌های تابعه استان اعزام کرد.

براساس احکام صادر شده، استاندار لرستان برای شهرستان های دوره چگنی، پلدختر، سلسله و دلفان به ترتیب چهار، سه ، سه و پنج نماینده ویژه را انتخاب و اعزام کرد. همچنین دکتر دهمرده، هفت نفر را به عنوان نماینده ویژه خود به شهرستان کوهدشت، سه نفر را به شهرستان دورود، سه نفر را به شهرستان ازنا و شش نفر را نیز برای شهرستان الیگودرز اعزام کرد.
 
درهمین ارتباط سه نماینده ویژه نیز برای شهرستان بروجرد و هفت نماینده نیز در سطح شهرستان خرم آباد از سوی استاندار لرستان حکم دریافت کردند.

دکتر دهمرده در جمع این افراد با اشاره به لزوم اجرای دقیق قانون در روند برگزاری انتخابات، گفت: قانون مداری و رعایت اصل بیطرفی مهمترین وظیفه و مسئولیت ما در جریان برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر اجرای قانون در تمامی مراحل انتخابات، افزود: تلاش برای صیانت از رای و نظر مردم با رعایت اصل بیطرفی و امانتداری مهم ترین ملاک و محور کار برای اجرای انتخابات است.

استاندار لرستان گفت: اجرای دقیق قانون و توجه به اصل امانتداری در انجام مسئولیت و اجرای مر قانون در روند برگزاری انتخابات با هدف صیانت و پاسداری از آرای مردم ، اصلی ترین مسئولیت ما در جریان برگزاری انتخابات است.

وی تاکید کرد: دراین زمینه با هرگونه تخلف و بی قانونی که منجر به بروز بی اعتمادی در میان مردم و یا مخدوش شدن رای و نظر افراد شود، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز