با انتشار پیامی صورت گرفت

قدردانی امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان از حضور حماسی مردم

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۸:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۰۸۲
قدردانی امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان از حضور حماسی مردم
امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان در پیامی از حضور حماسی مردم لرستان در روز انتخابات 24 خرداد قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان امام جمعه و استاندار لرستان در پیامی از حضور حماسی مردم لرستان در روز انتخابات 24 خرداد قدردانی کردند که در بخشی از این پیام آمده است: درودتان باد که بار دیگر خالق حماسه‌ای شدید که حدیث آن بر بسترهای ستیز سرافرازی نقشی جاودان می‌زند.

این پیام می‌افزاید: سرافراز باد آن شکوه، شور و شعوری که سرود صلابت و ظفر را با آهنگی خوش نواختید و طنین دلنشین آن از مأذنه‌های بلند عاشقی بر هودجی از احساس‌های پاک، جهانی را فرا گرفت.

در ادامه پیام قدردانی استاندار و امام جمعه لرستان آمده است: روح بلند و پرفتوح معمار بزرگ انقلاب و شهدای سربلند این سامان نظاره‌گر جلوه‌های زیبای عظمت و سربلندی شده و رضایت رهبر فرزانه انقلاب مهر تاییدی بر ولایت‌مداری شما می‌زند.
 
در این پیام تصریح شده است: از این همه شجاعت، دلاوری و مردانگی ملت بزرگ ایران و اقشار مختلف مردم هوشیار و شهید پرور استان پیشانی شکر بر آستان حضرت دوست می‌ساییم و از مراتب سپاس و امتنان را تقدیم ساحت پر مهرتان می‌کنیم.
 
امام جمعه خرم آبادو استاندار لرستان در پایان بیانیه ابراز امیدواری کردند: مردم لرستان در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به اهتزاز در آوردن نام بلند لرستان این سرزمین پاکان دوران همواره سلامت و سرافراز باشند.

نظر شما