بیانیه ستاد انتخاباتی روحانی در لرستان

قدردانی ستاد روحانی از حضور پرشور مردم و عوامل نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات حماسی در لرستان

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۰۸۹
قدردانی ستاد روحانی از حضور پرشور مردم و عوامل نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات حماسی در لرستان
مردم غیور لرستان بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی درلرستان خصوص حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات، بیانیه‌ای صادر که در آن آمده است: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.
 
ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی در لرستان لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه مردم عزیز لرستان ،پیر ،جوان ،هنرمندان ،روحانیون ،ورزشکاران ،کارمندان وهمه اقشار جامعه که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

همچنین در لرستان عوانل نظارت ودفتر شورای نگهبان ،عوامل اجرایی ،استانداری لرستان که در این انتخابات همگام با ملت در این حماسه بزرگ سهم بزرگی داشتند وانتخابات در کمال صداقت ودرستی به پایان رسید قدر دانی نمود.
 
سید عیسی موسوی نژادافزاید: ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد. بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید.

از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را به خصوص مردم لرستان آرزو داریم.

نظر شما