فرمانده انتظامی استان لرستان

کشف محموله قاچاق ۵ میلیاردی در لرستان

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۹۷۸
کشف محموله قاچاق ۵ میلیاردی در لرستان
فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف محموله قاچاق 5 میلیارد و 40 میلیون ریالی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از لرستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار "محمد قنبری" در این زمینه گفت‌‌: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا وارز پلیس آگاهی استان با بررسی اطلاعاتی‌، دو محموله قاچاق را شناسایی و دستگیری عوامل را در دستور كار قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهمان با بارگیری لوازم خانگی، قصد انتقال و توزیع آن را در استان قم دارند.

وی ادامه داد‌: با جمع‌آوری اطلاعات لازم خودروهای حامل قاچاق شناسایی و چند تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی اعزام و مبادی ورودی از سمت جنوب را مورد پوشش اطلاعاتی قرار دادند.

قنبری بیان داشت: سرانجام پس از انجام تحقیقات نامحسوس خودروهای كامیون كشنده حامل قاچاق به مراه راننده‌ها، در محور ورودی خرم‌آباد شناسایی و متوقف شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این دو خودرو 252 دستگاه ماشین لباس‌شویی کشف شد‌.

قنبری ارزش ریالی كالای كشف شده را 5 میلیارد و 40 میلیون ریال عنوان كرد و گفت‌: مبارزه همه‌جانبه با قاچاق كالا و ارز لازمه تحقق حماسه اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با عوامل قاچاق‌، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

نظر شما