مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

دکتر صالحی امیری به‎خوبی توانسته است که شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهد

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۴۳۹۸۰
دکتر صالحی امیری به‎خوبی توانسته است که شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهد
رضا محمدی‎اصل گفت: ایشان مدیری است که متأثر از حواشی ورزشی نیست و در این مدت به‎خوبی توانسته است که شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رضا محمدی‎اصل در نشست با تعدادی از روسای هیئت‎های ورزشی استان با بیان این مطلب افزود: ایشان مدیری است عمل‎گرا که با خوش‎فکری و خلاقیت در جهت رفع مشکلات ورزش کشور، اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است.

وی ادامه داد: دکتر صالحی امیری فردی قابل اعتماد است که در این مدت با نگاه ژرف‎اندیش و آینده‎نگر خود بخوبی می‎تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. وی چهره فرهنگی است که با توانمندی و ذکاوتی که دارد، می‎تواند به موضوعات و مقولات تربیتی و فرهنگی در ورزش کشور سروسامان دهد.

محمدی‎اصل تأکید کرد: یکی از فاکتورهای مثبت صالحی‎امیری تعامل و اعتماد به ورزشی‎ها بوده و در این رهگذر موفق شده است که نیروهای توانمند و از جنس ورزش را به میدان فرا خواند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: ایشان مدیری است که متأثر از حواشی ورزشی نیست و در این مدت به‎خوبی توانسته است که شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهد.

این مقام مسئول، اظهار کرد: از وقتی که سید رضا صالحی‎امیری به‎عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان کشور منصوب شده، همواره سعی کرده است که ورزش ما متاثر از مقوله‎های اخلاقی، دینی، معرفتی، انسانیت و ارزش‎ها باشد و همواره در سخنان خود بر تکریم قهرمانان و پیشکسوتان و خاک خورده‎های ورزش تأکید داشته‎اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز