مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان

۲۵۰پروانه فراورده‌های مختلف در لرستان مجوز استاندارد دریافت کردند

۱۳۹۲/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۳۹۸۲
۲۵۰پروانه فراورده‌های مختلف در لرستان مجوز استاندارد دریافت کردند
واعظی پور گفت: در شش ماه اول سال جاری رکورد صدور پروانه در لرستان شکسته شد و حدود 250 پروانه فراورده‌های مختلف در لرستان مجوز استاندارد دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، محمد رضا واعظی پور در همایش گرامیداشت روز استاندارد در سالن اجتماعات آموزش و پژوهش استانداری لرستان افزود: استاندارد یك حق ملی است و در راستای شعار سال مقام معظم رهبری و برای تحقق حماسه اقتصادی باید مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان اظهار داشت: استانداردهای بین المللی تضمین كننده تغییر مثبت در اقتصاد و جامعه هستند و زمینه تولید و عرضه كیفی محصول به بازار را فراهم می كند.

وی تصریح كرد: در زمینه تدوین استانداردهای ملی از سال ۸۵ تا ۸۸ در لرستان فعالیتی انجام نشده بود كه در سال ۹۲ چهار استاندارد مصوب كمیته ملی دراستان ارائه شد.

واعظی پور اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری ركورد صدور پروانه در لرستان شكسته شد و حدود ۲۵۰ پروانه فراورده های مختلف در لرستان مجوز استاندارد دریافت كردند. 
 
معاون پژوهشی پژوهشگاه استاندارد ملی کشوردر همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در خرم‌آباد، با بیان اینکه نشان ملی استاندارد کالاها، پشتوانه و حامی اصلی تولید کنندگان در عرصه اقتصاد و بازار عرضه و تقاضاست، اظهار کرد: تنها با حمایت تولید کنندگان و صاحبان صنایع و انجمن‌ها بازنگری استانداردها محقق می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه استاندارد حلقه ارتباطی بین دانش تولید شده و دانش کاربردی است، افزود: دانش شکل گرفته در مراکز پژوهشی باید تغییر شکل یابد و در عرصه کاربردی و پایانی قابلیت اجرا داشته باشد.

علی توکلی با بیان اینکه استاندارد عبارتست از نظام و قوائد مبتنی بر دانش و پژوهش که نتایج حاصل از تلاش‌های علمی و تجارب در دنیای امروز و تاکید بر بحث یافته‌های علمی و پژوهشی دارد.

گفتنی است، در این مراسم از ۲۲ واحد صنعتی نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز