مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان:

با همه رسانه‌ها لرستان تعامل یکسان خواهیم داشت

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۵۴۲
با همه رسانه‌ها لرستان تعامل یکسان خواهیم داشت
رضا سپهروند گفت: نگاه ما تعامل با رسانه‌ها و همچنین استفاده از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت استان در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رضا سپهروند عصریکشنبه در مراسم رونمایی از سایت اطلاع رسانی استانداری لرستان با بیان اینکه خلا حضور موثر در فضای مجازی در بخش خبر و اطلاع رسانی در استانداری استان تا پیش از این یک امر محرز بود، اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده سایت اطلاع رسانی استانداری لرستان جزو استان‌های با رتبه پایین در سطح کشور محسوب می شد.

وی با بیان اینکه برای جبران خلاء موجود در این زمینه با درایت استاندار، کار شبانه روزی و همچنین هماهنگی با وزارت کشور اقدام به راه اندازی سایت جدید اطلاع رسانی کردیم، ادامه داد: این در حالیست که تا پیش از این سایت اطلاع رسانی استانداری لرستان در ردیف استانهای محروم در این زمینه قرار داشت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با تاکید بر اینکه تنها مرجع برای درج اخبار بر روی سایت وزارت کشور سایت استانداری‌ها هستند و سایر خبرهای سایتهای دیگر قابل قبول برای وزارت کشور نیست، ادامه داد: برای توسعه و رشد اطلاع رسانی حوزه استانداری لرستان راه اندازی این سایت در دستور کار قرار گرفت.

سپهروند ابراز امیدواری کرد که با به روز رسانی منظم این سایت خلأ فعالیت اطلاع رسانی استانداری لرستان در حوزه فضای مجازی برطرف شود.

وی ادامه داد: در این راستا ما از پیشنهادات رسانه ها و اصحاب مطبوعات استان برای ارتقا کار اطلاع رسانی در استانداری لرستان استفاده خواهیم کرد.

مشاور استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام رسانه های لرستان برای رشد و پیشرفت استان، افزود: نگاه ما تعامل با رسانه ها و همچنین استفاده از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت استان در زمینه های مختلف است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بیان داشت: خوشبختانه با تعاملی که بین روابط عمومی استانداری و همچنین رسانه ها ایجاد شده امروز شاهد هستیم که خبرگزاری‌ها و مطبوعاتی که با حوزه استانداری لرستان قهر کرده بودند در جلسات استانداری حضور دارند و نسبت به انعکاس اخبار این حوزه اقدام می کنند.

نظر شما