لرستان نایب‌قهرمان فوتبال ۷ نفره کشور شد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۶۹۸۳۳
لرستان نایب‌قهرمان فوتبال ۷ نفره کشور شد
مسابقات فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان کشور با حضور 4 تیم از سه شنبه هفته جاری در بوشهر آغاز شد و با قهرمانی تیم فوتبال بوشهر و نایب‌قهرمانی لرستان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، دور برگشت و نهایی رقابت‌های فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان کشور که با شرکت 4 تیم بوشهر، زنجان، لرستان و گیلان در بوشهر آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال 7 نفره بوشهر پایان یافت.

بر پایه این گزارش، با توجه به نتایج کسب شده تیم‌ها در دور رفت رقابت‌ها که به میزبانی لرستانی‌ها در خرم آباد برگزار شده ‎بود، در مجموع تیم بوشهر با کسب 5 پیروزی و یک شکست، با 15 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های لرستان و زنجان به ترتیب با 10 و 7 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم رقابت‌ها دست یافتند.

قصد برگزاری مسابقات را نداشتیم
رئیس انجمن فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان و سرمربی تیم فوتبال فوتبال 7 ‎نفره در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور رفت مسابقات در لرستان برگزار شد و دور برگشت نیز در بوشهر با میزبانی خوب بوشهری‎ها و با نظم خاصی برگزار شد.

"امین‌الله ‌مانی" گفت: به علت مشکلات مالی قصد برگزاری این مسابقات را نداشتیم ولی به اصرار تیم‌ها این مسابقات با حضور 4 تیم برگزار شد.

وی با اشاره به این که این مسابقات طی شش سال اخیر به صورت متمرکز برگزار شده ‎است، افزود: امسال آخرین سالی است که مسابقات به این صورت برگزار شده و از سال آینده مسابقات را به صورت لیگ رفت و برگشت برگزار می‎کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فوتبال 7 نفره افزود: برگزاری مسابقات لیگ منظم باعث تشکیل تیم ملی قدرتمندی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز