معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید را در لرستان مطلوب است

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۶۹۸۷۰
اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید را در لرستان مطلوب است
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: برای تحقق فرمایشات دکتر روحانی در استان اقدامات خوبی اجرا شده است. اولویت اول برنامه‎ریزی برای کاهش آمار بیکاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سید سعید شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندارهای شهرستان خرم‎آباد، گفت: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید و با آغار فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعارهای اصولی دکتر روحانی، اقدامات خوبی به مردم عرضه و با استقبال عمومی مواجه شد و تعیین مسیر حرکت کشور بر مبنای این شعارها صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این مدت شاهد فعالیت‎های خوب دولت در داخل و خارج از کشور بودیم که توفیقات دولت در بحث مذاکرات هسته‎ای با تأیید و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یکی از این اقدامات است که امیدی را در دل مردم ایجاد کرده و برای رونق برنامه‎های نظام، امید بیشتر شده است.

شاهرخی با بیان اینکه در عرصه داخلی نیز با توجه به تغییرهای به‎عمل آمده بارقه‎های امید بین مردم ایجاد شده، اضافه کرد: با این شرایط مردم منتظر تحولات قابل قبول در شیوه اداره کشور براساس سیاست‎های اصولی نظام هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: برای تحقق فرمایشات دکتر روحانی در استان اقدامات خوبی اجرا شده است. اولویت اول برنامه‎ریزی برای کاهش آمار بیکاری و توجه به معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی دولت از نظر مالی، مناسب‎ترین کار برای اینکه در زمان کوتاه تحول ایجاد کنیم، بسترسازی برای حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است. مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد بعد از یک دهه با حضور سرمایه‎گذار بخش خصوصی فعالیتش را آغاز کرده که برکات آن به‎زودی نصیب مردم می‎شود.

شاهرخی با اشاره به امور اجرایی برای توسعه شهری خرم‎آباد، اظهار کرد: در این زمینه پروژه‎های قابل توجهی با مشارکت بخش خصوصی و همچنین تلاش و آورده‎ شهرداری خرم‎آباد و با حمایت استاندار در حال اجراست. برنامه‎های متعددی برای شهرستان پیش‎بینی شده که امید می‎رود هرچه سریع‌تر اجرایی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه یادآور شد: متأسفانه پروژه‎های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد که اگر قرار باشد همه با هم به سمت بهره‎برداری پیش بروند بخش عظیمی از سرمایه بلوکه می‎شود و با تأکید استاندار اولویت با پروژه‎هایی است که در مدت زمان کوتاهی به بهره‎برداری می‎رسند.

در این مراسم از زحمات مرتضی ولی‎پوری تقدیر و حبیب‎الله خجسته‎پور به‎عنوان سرپرست فرمانداری خرم‎آباد معرفی شد.

نظر شما