مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات حوزه جوانان شد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۵۷۲
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات حوزه جوانان شد
مطالبات جوانان اعم از اشتغال و ازدواج هر روز در حال افزایش است و امیدواریم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توجه ویژه ای به رفع مشکلات حوزه جوانان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، رضا محمدی اصل در دیدار با سمن های برتر لرستان ، اظهار کرد: ایران به لحاظ جمعیتی کشور جوانی به شمار می رود، بنابراین مسئولان مربوطه در حوزه جوانان باید تلاش کنند تا مسائل مربوط به قشر جوان را بیش از پیش به درستی بررسی کرده و راهکارهای استخراج شده را عملیاتی کنند.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: رفع مشکلات جوانان نیازمند ورودی جدی مسئولان به حوزه جوانان، ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: رفع معضلات جوانان نیازمند همت شبانه روزی و دلسوزی مسئولان فعال در حوزه جوانان است، با به امیدواریم ورودی جدی مسئولان در این حوزه در آینده ای نه چندان دور دغه غه های جوانا به حداقل ممکن برسد. 

رضا محمدی اصل  افزود: البته تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی و انسجام ملی است، البته تاکنون حرکت های بزرگی در سازمان ورزش و جوانان برای رفع مشکلات جوانان انجام شده است، اما برای تسریع در رفع مشکلات جوانان باید نشست های تخصصی دولتمردان در حوزه جوانان بیش از پیش تقویت شود.

وی تصریح کرد: مطالبات جوانان اعم از اشتغال و ازدواج هر روز در حال افزایش است، بنابراین نگاه مسئولان امر در این زمینه باید اجرایی تر باشد تا مسیر پیشرفت و فعالیت جوانان هموارتر شود، امیدواریم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توجه ویژه ای به رفع مشکلات حوزه جوانان شد. 

محمدی اصل  با بیان این که مسکن مهر سبب کاهش مشکلات مسکن جوانان شده است، گفت: موضوع مسکن مهر که از دولت قبل آغاز شد حرکت خوبی در راستای مسکن دار شدن جوانان بود و سبب شد بسیاری از جوانان صاحب مسکن شوند. 

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به ظرفیت خوب استان در اجرای برنامه های مختص جوانان، افزود: استان لرستان  به لحاظ ظرفیتی از پتانسیل خوبی در حوزه جوانان برخوردار است که امیدواریم با توجه ویژه مسئولان کشوری شاهد موفقیت‌های چشمگیری در رفع مشکلات جوانان کشور به ویژه جوانان قزوینی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز