مسوول عقیدتی سیاسی بیمارستان ۵۲۵ نزاجا در لرستان:

حجاب و پوشش زنان تکلیفی است که متوجه تک تک زنان می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۴۶۱
حجاب و پوشش زنان تکلیفی است که متوجه تک تک زنان می‌شود
به همت موسسه خیریه باب الحوائج (ع) خرم آباد و همکاری عقیدتی سیاسی بیمارستان 525 گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام سید احمد موسوی در این گفتمان گفت: حجاب و پوشش برای زنان از یک امر فردی و تکلیفی است که متوجه تک تک زنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع حجاب وعفاف یک مسئله اجتماعی است که تمام افراد جامعه را دربرمی‌گیرد افزود: می‌توان گفت اسلام با طرح مسئله حجاب و پوشش مناسب برای حضور زنان در عرصه عمومی، کاری کرد که زن در اجتماع به‌عنوان یک انسان مقتدر حاضر شود چرا‌که حجاب نشانه‌‌ عفت و معرف شخصیت اوست.

حجت السلام سید احمد موسوی اظهار داشت: هر چقدر حیا و عفت در جامعه بیشتر باشد با مشکلات روزمره گناه کمتر و هر چه حیا و عفت کمتر باشد در منجلاب گناه بیشتر فرو خواهیم رفت.

وی اذعان کرد: غرب می داند که راه دیگری برای پیروزی بر مسلمانان و شیعیان ندارد مگر اینکه عفت و حیا بین زنان و دختران دریده شود.

وی در ادامه گفت: سلامت خانواده و كانون خانوادگی و حفظ حرمت زنان در پوشیدن لباس و رعایت كامل حجاب است و اثرات بدحجابی و گرایش به آن در جامعه ابتذال و عدم سلامت اخلاق را بوجود می آورد.

مسوول عقیدتی سیاسی بیمارستان 525 نزاجا در لرستان نیز در این مراسم گفت: وقتی کلمه حجاب به کار گرفته می شود تمام نگاه ها به سمت زنان و چادر هدایت می‌شود.

در ادامه اذعان کرد: سروان رشید مرادی نسل جوان ما باید با تلاش در کسب فضائل معنوی و پیشرفت علمی خود جامعه آینده را که متعلق به ایشان است را به اوج افتخارات در دنیا برسانند.

وی ضمن اشاره به وضعیت مسائل اخلاقی در رژیم پهلوی اظهار کرد: رژیم سابق در تلاش بود تا عفت و حجاب را در بین مردم ما از بین ببرد و زندگی حیوانی را حاکم بر جامعه کند که مردم ایران اسلامی در برابر آن ایستادند.

رشید مرادی تصریح کرد: دختران و زنان ما باید با حفظ عفت و حجاب به طور کامل و دوری از تبلیغات مسموم دشمنان از طریق ماهواره‌ها و دیگر رسانه‌ها، زندگی آرامش‌بخش اسلامی را برای خود و خانواده و در نهایت جامعه فراهم سازند.

در ادامه این گفتمان به 19 نفر از بانوان پرستار که در برپایی این گفتمان همکاری کرده بودند لوح تقدیر اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز